MotorInfo

Akce Opel 24 hodin skončila s úspěchem

9.3.2010 23:30
Akce Opel 24 hodin skončila s úspěchem

S vidinou slev až 200 000 Kč a mimořádně výhodných nabídek doplňků a příslušenství zavítaly do tuzemských dealerství Opel během uplynulého pátku a soboty stovky zájemců o nový automobil. Mimořádně výhodná nabídka non-stop kampaně „Opel 24 hodin" se odrazila v prodeji celkem 492 automobilů Opel!

I přesto, že tuzemský trh oslabil se týmu Opel a dealerům značky podařilo dosáhnout lepšího výsledku než v loňské kampani.

„Vzhledem ke složité situaci automobilového trhu hodnotíme letošní výsledek kampaně „Opel 24 hodin" jako naprostý úspěch," říká Stephane Chauville, ředitel zastoupení značky Opel pro ČR a SR. „Znovu se ukázalo, že nová strategie Opelu, přicházející s výbornými produkty a agresivní nabídkou, nese své ovoce."

„Čtyřiadvacetihodinovou" prodejní kampaň Opel letos uspořádal již pošesté - a i letošní výsledek dokázal, že na dobře připravenou akci s kvalitní nabídkou zákazníci slyší.

„Kromě absolutního čísla prodejů nás velmi těší i to, že největší poptávka se týkala nové Astry - to svědčí o zájmu, kterému se naše ambiciózní novinka těší mezi zákazníky," říká Jan Řepa, marketingový manažer značky Opel pro ČR a SR. „Na druhém místě se umístila Corsa, jejíž atraktivitu umocňuje nejenom čerstvý technologický facelift, ale i akční model „edice 111", který si za výhodou cenu přiváží bohatou výbavu."

Nejúspěšnějším prodejcem kampaně „Opel 24 hodin" se stala společnost BS Auto, která prodala 62 vozů. A celkem devět dealerů se dostalo přes 30 prodaných vozů...

Kromě vysoké kvality přispívá k popularitě modelů značky Opel mj. i nadprůměrná šestiletá záruka na téměř všechny modelové řady a samozřejmě i dobrá cenová politika. „Ukončení kampaně „Opel 24 hodin" určitě neznamená konec uvádění zajímavých akčních modelů na tuzemský trh - i pro další týdny a měsíce připravujeme velmi agresivní nabídky," naznačuje Stephane Chauville další kroky tuzemského zastoupení značky Opel.