Od října letošního roku dochází k dalším změnám v oblasti povinného ručení.
...
Renault představuje nový a jedinečný restomod show car, který vznikl ve spolupráci s francouzským designérem Orou Ïto...
Zatímco společnost PORR dokončuje rozšíření metra ve Vídni, výstavba pražské linky D je stále v nedohlednu.
...
Mimořádné jízdní výkony a maximální možná dynamika kombinovaná s použitelností v každodenním provozu - to jsou působivé vlastnosti nového Audi RS6 Avant.
Nově vyvinutý motor V10 s přímým vstřikováním benzínu FSI a dvěma turbodmychadly, stálý pohon všech kol quattro a sportovní podvozek s Dynamic Ride Control (DRC) ustavují nový standard mezi výkonnými luxusními automobily. Výkon 426 kW (580 k) a největší točivý moment 650 N.m se podílejí na nezapomenutelných zážitcích, ale Audi RS6 Avant současně poskytuje vysoký cestovní standard na dlouhých trasách.
Desetiválcový motor s uspořádáním dvou řad válců do V vychází z motoru použitého v Audi S6 a S8, ale byl přepracován prakticky ve všech směrech, aby byl schopen dlouhodobě odvádět podstatně vyšší výkony. Dvojice turbodmychadel zajišťuje prakticky konstantní tok výkonu v celém spektru otáček motoru. Vrcholná hodnota křivky točivého momentu 650 N.m je k dispozici mezi 1 500 a 6 250 1/min, maximální výkon je podáván mezi 6 250 a 6 700 1/min.
Audi RS6 Avant potřebuje k dosažení rychlosti 100 km/h jen 4,6 s a hodnotu 200 km/h lze na rychloměru odečíst za 14,9 s po startu. Automobil o hmotnosti 2 025 kg s mimořádnou dynamikou pochopitelně plní nejen všechny platné emisní limity, ale v kombinovaném cyklu je i relativně úsporný. Hodnota 13,9 l/100 km nepředstavuje vysoký odběr paliva z nádrže, uvážíme-li zdvihový objem motoru a zejména dynamiku, kterou je vozu schopen udělit.
Modely Audi RS od quattro GmbH jsou jedinečné svým sportovním charakterem, vhodně doplňovaným elegantním vzhledem, exkluzivní výbavou a perfektním provedením. Stalo se dobrou tradicí, že jejich sportovní výkony lze spojit s vysokou užitnou hodnotou kombi Avant. První Audi RS2, které se na trhu objevilo v roce 1993, bylo vyráběno jen jako Avant. Přestože jedinečný charakter Audi RS lze vychutnat v sedanech, kabrioletech i kombi - tak jako v případě aktuální řady RS 4 - zákazníci oceňují nejvíce právě kombinaci dynamiky a variability, kterou kombi Avant nabízejí.
Nové Audi RS6 bude proto nejprve nabízeno jako Avant, s neobvyklou kombinací výkonu 580 k a až 1 660 litry prostoru pro zavazadla. Audi RS 6 Avant bude uvedeno na český trh v průběhu roku 2008.