Od října letošního roku dochází k dalším změnám v oblasti povinného ručení.
...
Renault představuje nový a jedinečný restomod show car, který vznikl ve spolupráci s francouzským designérem Orou Ïto...
Zatímco společnost PORR dokončuje rozšíření metra ve Vídni, výstavba pražské linky D je stále v nedohlednu.
...
Společnost Audi, přesněji její firemní znak - čtyři kruhy - slaví narozeniny. Znak symbolizuje spojení čtyř automobilek (Audi, DKW, Horch a Wanderer) do koncernu Auto Union AG. Stalo se tak v létě roku 1932. Na konci třicátých let nový znak koncernu Auto Union neslo každé jedno ze čtyř aut, které v Německu sjelo z výrobních linek. Přímý pokračovatel tradice, společnost Audi AG, dodnes nosí symbol čtyř kruhů na maskách chladičů svých automobilů. Audi se samozřejmě chystá 75. výročí svého znaku pořádně oslavit.
Vraťme se v čase až do poloviny dvacátých let minulého století - k samotnému spojení čtyř německých automobilek Audi, DKW, Horch a Wanderer. Na německé výrobce automobilů začal být zpoza oceánu vyvíjen tlak. Výrobci aut na americkém kontinentu totiž naplno využili výhody masové automobilové produkce pomocí mechanických kompletačních linek. Potíže námi sledovaných čtyř saských společností se ještě více prohloubily v roce 1929, kdy svět zažil velkou hospodářskou krizi. Jako východisko ze špatné situace navrhla Saská banka spojení čtyřlístku společností pod jednu vlajku. Tak se i později stalo a vznikl tak nový výrobce automobilů, Auto Union AG. Obchodní značky Audi, DKW, Horch a Wanderer zůstaly zachovány, ale aby si výrobci v rámci společenství zbytečně nekonkurovali, rozdělili si jasně úkoly. Motocykly a malá auta pro DKW, střední automobily pro Wanderera, střední luxusnější segment pro Audi a exkluzivní, luxusní automobily pro značku Horch.
Dále byla centralizována administrativa, vývoj, testovací centrum, prodejní a marketingová pracoviště a vedení společnosti do města Chemnitz. Společnými silami byl prováděn výzkum a vývoj nových komponent a materiálů, který byl pro automobilový průmysl přínosem, a to v celosvětovém měřítku. Dnešní společnost Audi pokračuje ve šlépějích Auto Union. Že se jí to daří velmi dobře značí i to, že její prodeje rok od roku výrazně rostou a značka Audi se znovu napevno zabydlela ve velmi konkurenčním prémiovém segmentu - tam, kde se nacházela již v předválečné době.