Od října letošního roku dochází k dalším změnám v oblasti povinného ručení.
...
Renault představuje nový a jedinečný restomod show car, který vznikl ve spolupráci s francouzským designérem Orou Ïto...
Zatímco společnost PORR dokončuje rozšíření metra ve Vídni, výstavba pražské linky D je stále v nedohlednu.
...
"Dárkový poukaz auto-plus" na nákup originálního příslušenství, originálních náhradních dílů nebo servisní práci v autorizovaném servisu Audi nebo Volkswagen dále zatraktivňuje nákup kvalitního ojetého vozu značky Volkswagen a Audi prostřednictvím sítě auto-plus.
Nabídku připravil Import VOLKSWAGEN Group, pod níž auto-plus patří, ve spolupráci společností ŠkoFIN a platí pro vozy Audi a osobní vozy Volkswagen s datem uvedení do provozu od 1. 1. 2005.
Pilířem obchodní sítě auto-plus je internet. Na stránkách www.auto-plus.cz je možno 24 hodin denně procházet průběžně aktualizovanou nabídku vozů, vyhledávat vozy dle obvyklých kriterií a nalézt tak rychle a pohodlně požadovaný automobil. Měsíčně se na stránky auto-plus podívá okolo 300 tisíc unikátních návštěvníků. V široké nabídce více než dvou tisíc vozů jsou u prodejců auto-plus připraveny pro letní sezonu také například kabriolety, které zpestřují výběr atraktivních vozů v síti.
Za první čtyři měsíce letošního roku prodali smluvní partneři auto-plus celkem 3 192 automobilů. „Obchodní síť auto-plus se zaměřuje především na prodej kvalitních ojetých vozů Volkswagen, Audi, SEAT a Škoda. Ty velmi často vykupuje od zákazníků, kteří si přijdou vybrat nový vůz," říká Roman Filip, vedoucí divize auto-plus společnosti Import VOLKSWAGEN Group. Jak dodává, v poslední době si však někteří zákazníci svůj kvalitní ojetý vůz nechávají pro další uplatnění v rodině, což snižuje nabídku především v nejžádanějších segmentech A0 a A. Druhým trendem je fakt, že neustálé snižování cen nových vozů a různé akční nabídky dokáží oslovit i značný počet zákazníků, kteří dříve kupovali dražší ojeté vozy.