Od října letošního roku dochází k dalším změnám v oblasti povinného ručení.
...
Renault představuje nový a jedinečný restomod show car, který vznikl ve spolupráci s francouzským designérem Orou Ïto...
Zatímco společnost PORR dokončuje rozšíření metra ve Vídni, výstavba pražské linky D je stále v nedohlednu.
...
Od ledna do konce června bylo prodáno v síti auto-plus 6 067 vozů, což je meziroční nárůst 31,9 %.
Letos desetiletý program prodeje ojetých vozů auto-plus se má čile k světu. Obchodní výsledky za první pololetí roku 2011 totiž hovoří o meziročním nárůstu prodeje ve výši 31,9 %. Zatímco v prvním pololetí loňského roku si zákazníci vybrali u prodejců auto-plus 4 601 ojetých vozů, v letošním roce jich bylo v období od začátku ledna do konce června již 6 067.
„Spokojenost zákazníků je pro nás prioritou číslo jedna, a to se samozřejmě odráží i v prodejních statistikách,“ říká Roman Filip, vedoucí oddělení auto-plus společnosti Import VOLKSWAGEN Group. „Fantastické prodejní výsledky za první pololetí jsou pro nás velkým impulzem pro další zlepšování kvality našich služeb.“
V rámci značek registrovali prodejci auto-plus největší nárůst zájmu o automobily Audi, jichž se v prvním pololetí 2011 prodalo 566 oproti 377 vozům ve stejném období předchozího roku. V procentním vyjádření to znamená nárůst o 49,1 %. Vysoký dvouciferný růst zažily také ojeté vozy dalších koncernových značek prodávaných v síti auto-plus. V absolutních číslech byla nejoblíbenější přirozeně domácí Škoda (2 630 prodaných vozů; +35,3 %), poté následovaly osobní a užitkové vozy Volkswagen (1 486 vozů; +27,2 %), již zmíněné Audi a SEAT (331 vozů; +37,3 %). Automobilů všech ostatních značek bylo prodáno 1 058 (+21,5 %).
Většina potenciálních zákazníků využívá k přehlednému a rychlému vyhledávání požadovaného ojetého vozu kompletní a průběžně aktualizovanou databázi na internetových stránkách www.auto-plus.cz, kde je v každém okamžiku nabízeno více než 2 000 ojetých vozů všech kategorií. Rapidní nárůst prodejů ojetých automobilů v síti auto-plus odráží skutečnost, že se program zaměřuje na profesionální prodej kvalitních a prověřených ojetých osobních a lehkých užitkových vozů. Na úspěchu auto-plus se kromě rozsáhlé nabídky vozidel všech kategorií podílí rovněž široká škála nabízených zákaznických služeb a benefitů, jako například jedno nebo dvouletou záruku od společnosti Car Garantie.