Od října letošního roku dochází k dalším změnám v oblasti povinného ručení.
...
Renault představuje nový a jedinečný restomod show car, který vznikl ve spolupráci s francouzským designérem Orou Ïto...
Zatímco společnost PORR dokončuje rozšíření metra ve Vídni, výstavba pražské linky D je stále v nedohlednu.
...
Městský autobus s hybridní technologií byl poprvé představen před dvěma lety, od letošního roku je tento typ vyráběn sériově. Volvo zvolilo vlastní technologii tzv. paralelního hybridu, kterou využívá jak u autobusů, tak i u nákladních vozů.
Koncept se nazývá I-SAM a zahrnuje kombinovaný startovací motor, elektromotor, generátor a elektronickou řídicí jednotku v kombinaci se vznětovým motorem, I-shift převodovkou Volvo a baterií lithium-ion. Jako paralelní hybrid může být autobus poháněn nezávisle elektromotorem nebo dieselem nebo oběma simultánně. Ve výsledku může být autobus osazen menším, pětilitrovým vznětovým motorem oproti devítilitrovému u klasického dieselu Volvo 7700. Další výhodou technologie Volvo je možnost vyřazení vznětového motoru na zastávkách a světelných křižovatkách. Autobus se rozjíždí elektromotorem a po dosažení rychlosti 15 - 20 km/h automaticky startuje vznětový motor. Hybridní pohon dokáže podle terénu a dopravního systému ušetřit až 35 % pohonných hmot.
Společnost Volvo Bus Corporation zapůjčí vozidlo pro veletržní "shuttle" na celou dobu trvání veletrhu Autotec 2010.