Od října letošního roku dochází k dalším změnám v oblasti povinného ručení.
...
Renault představuje nový a jedinečný restomod show car, který vznikl ve spolupráci s francouzským designérem Orou Ïto...
Zatímco společnost PORR dokončuje rozšíření metra ve Vídni, výstavba pražské linky D je stále v nedohlednu.
...
Toyota oslavuje páté výročí výroby modelu Aygo v České republice akčními modely Base Cool a Red Edition.
Toyota Motor Czech uvádí od 1. 4. 2010 na trh v České republice model Aygo s akční nabídkou Base Cool . V ceně základního modelu Aygo začínající na 199 000 Kč je nyní nově zahrnuta klimatizace. Současně přichází na trh atraktivní nabídka Aygo Red Edition. Model Aygo, který prošel v minulém roce částečnou modernizací je v ČR nabízen výhradně s motorem 1,0 l VVT-i s výkonem 50kW. Tato pohonná jednotka vykazuje jednu z nejnižších hodnot spotřeby paliva v této třídě vozů se zážehovým motorem - kombinovaná spotřeba činí pouhých 4,5 l na 100 kilometrů. Díky aplikaci filozofie Toyota Optimal Drive se rovněž Aygo podílí významně na snižování emisí CO2 s hodnotou 106 g/km. Toyota si také s tímto lehkým a kompaktním tříválcovým motorem zajistila třikrát v řadě (v letech 2007, 2008 a 2009) celkové prvenství v soutěži "Engine of the Year Award" v kategorii motorů o zdvihovém objemu do 1,0 litru. Zážehový motor byl porotci vysoce hodnocen za hladký chod, charakteristiku ve volnoběžných otáčkách a důmyslnou konstrukci. Z hlediska bezpečnosti je Toyota Aygo držitelem nejvyššího pětihvězdičkového ocenění v testech EuroNCAP. Model Aygo se bude na českém trhu od dubna 2010 nabízet ve 4 stupních výbavy (Base, Base Cool, Terra Cool a Sol). Akční verze Base Cool s klimatizací dodávaná za cenu 199 900 Kč (3dv.) resp. 209 900 Kč (5dv.) přináší kombinací hodnoty klimatizace a snížením ceny vozu celkové zvýhodnění pro zákazníka ve výši 44 000 Kč. V této specifikaci se stává Aygo velmi konkurence schopným vozem na současném českém trhu.
Zároveň je možno nadále využít velmi výhodného financování Genio 50/50 společnosti Toyota Financial Services CZ (TFSCZ). Při volbě tohoto finančního produktu stačí zaplatit polovinu ceny vozu a na druhou polovinu ceny poskytne zákazníkovi bezúroční úvěr na 1 rok společnost TFSCZ. Po uplynutí 1 roku má zákazník možnost výběru - jednorázově úvěr doplatit nebo si zbylou částku rozložit do dalších splátek. Při využití nabídky Genio 50/50 ušetří zákazník za první rok úvěru až 16 000 Kč (u verze Aygo Sol Red Edition).
Současně přichází na trh atraktivní nabídka - paket akční výbavy Aygo Red Edition. Akční edice Red, která je charakterizována nově dostupným barevným odstínem laku 3R3 -červená Barcelona - bude dostupná pro stupně výbavy Base Cool (pouze 5dv.) a Sol.
Aygo Base Red Editon
Nová akční edice Red je k dispozici také se základní výbavou Base Cool v provedení s pěti dveřmi. Tím je nová exkluzivní barva karoserie dostupná širšímu spektru zákazníků. Výbava Base Red vychází ze stupně Base s klimatizací (Base Cool) a oproti tomuto stupni výbavy nabízí navíc:
exkluzivní metalický lak "červená Barcelona" (3R3)
boční ochranné lišty lakované v barvě vozu
doplňky interiéru lakované v barvě vozu (rámečky tachometru a výdechů ventilace)
Aygo Sol Red Edition
Akční výbava Sol Red Edition nabízí kromě prvků spadajících do výbavy Sol navíc tuto akční výbavu:
litá kola s novým designem
kůží potažený volant a hlavici řadicí páky
speciální čalounění sedadel s kombinací barev tmavě šedá a červená
exkluzivní metalický lak "červená Barcelona" (3R3)
boční ochranné lišty lakované v barvě vozu
doplňky interiéru lakované v barvě vozu (rámečky tachometru a výdechů ventilace)
Výbava Sol Red u modelu Aygo bude dostupná pouze s převodovkou Multi Mode (MM)
Toyota Peugeot Citroën Automobile - pětileté jubileum
Toyota Aygo se úspěšně vyrábí v kolínském závodě TPCA od roku 2005. Od té doby bylo vyrobeno přes 450 tisíc vozů, které našly své spokojené zákazníky po celé Evropě, zejména ve velkoměstech. Letos slaví TPCA 5. výročí výroby tohoto modelu. Výrobní závod TPCA (Toyota Peugeot Citroën Automobile) společně oznámený světu v březnu roku 2002 je plodem úspěšné spolupráce umožňující dvěma globálním automobilkám spojit své znalosti výrobkového designu, provedení, výroby a dodavatelsko-odběratelských vztahů a současně se vzájemně seznámit s odlišnou podnikovou kulturou, technologiemi a procesy. To vedlo rovněž k výměně příslušného know-how. Patří sem zejména znalosti koncernu PSA Peugeot Citroën v oblasti malých vozů prodávaných v Evropě a zkušenosti s nákupem v tomto regionu a dále dovednosti Toyota Motor Corporation v oblasti vývoje a zvládnutí výrobních procesů u této společnosti.