MotorInfo

BMW Group Czech Republic posiluje tým

7.10.2010 18:14
BMW Group Czech Republic posiluje tým

U BMW Group Czech Republic došlo ke změnám na firemních pozicích.

S účinností od pondělí 4. října nastoupil na pozici  Sales Manager Milan Koza (*1967), který vystřídal Daniela Haranta.  Jeho úkolem bude komunikace na partnerské úrovni s dealerskou veřejností v otázkách prodeje vozů BMW a Mini. Jeho cílem je nejen udržení stávajících prodejů vozů BMW, ale zejména jejich navýšení tak, aby  BMW  bylo i nadále vedoucí značkou segmentu prémiových vozů v ČR. Milan  Koza má za sebou bohatou praxi v automobilovém průmyslu. Od roku 1994 působil u značek Ford Motor Co. jako Area Sales Manager a od roku 2000 zastával ve společnosti Volvo Auto Czech funkci Business Development Consultant a následně  pozici Dealer Operations Director. Mezi jeho pracovní úspěchy patří výrazné zvýšení prodejů vozů Volvo v ČR, které byly v letech 2000 až 2009 navýšeny z původních 780 na 1 724 kusů. Spolu s přestupem k BMW Group si mimo svých zkušeností přináší i právě dokončené studium MBA na MHÚ/SHÚ (Masarykův ústav vyšších studií/ Sheffield Hallam University). Milan Koza je od jara do podzimu zapáleným golfistou a v zimě lyžařem. Své sportovní aktivity doplňuje plaváním. Jeho dalšími zájmy je poslech hudby a četba.

Další organizační změna u BMW Group je v oblasti komunikace. Kateřinu Cmuntovou, která se nyní  těší na své mateřské povinnosti, od 4. října vystřídala Veronika Jakubcová. Na nově vytvořené pozici Corporate Communication Manager, spadající přímo pod generálního ředitele Martina Saitze, bude Veronika Jakubcová primárně zastávat  komunikaci s médii a dále rozvíjet a posilovat vztahy s novináři s cílem dalšího rozšiřování povědomí o značce BMW a Mini a souvisejících aktivit. Ani Jakubcová není v auto-moto nováčkem. Od roku 1997 pracovala na pozici Public Relations Manager a tisková mluvčí postupně u společností Peugeot Česká republika a Hyundai Motor CZ/Czech (od 2002) . K jejím dosavadním pracovním úspěchům patří zejména extrémní navýšení povědomí o značce Hyundai v ČR. Veronika Jakubcová je absolventkou London School of Public Relations. Za rok 2005 získala zvláštní ocenění MERKUR v kategorii Profesionál roku. K jejím velkým sportovním zájmům patří sjezdové lyžování, v golfu je však teprve začátečníkem. O automobily se zajímá již od dětství.

Dalšími posilami BMW Group jsou Zuzana Fialová, která od 4.10. zastává pozici After Sales Support. Zde vystřídala Hanu Johanovou, která přešla na pozici After Sales Business Development. Zuzana Fialová právě dokončila Technickou univerzitu v Liberci a má tedy k automobilovému průmyslu velice blízko.

V Aftersales oddělení je nově také Ivan Domkář, a to ve funkci Warranty Specialist. Zde střídá  Petra Krajču, který nahradil Aleše Hoferka na pozici Aftersales Area Manager. Hoferek v těchto dnech přechází do BMW Group Bulgaria, kde bude pracovat jako Aftersales Manager.