Od října letošního roku dochází k dalším změnám v oblasti povinného ručení.
...
Renault představuje nový a jedinečný restomod show car, který vznikl ve spolupráci s francouzským designérem Orou Ïto...
Zatímco společnost PORR dokončuje rozšíření metra ve Vídni, výstavba pražské linky D je stále v nedohlednu.
...
Rallye Dakar 2011 odstartovala v Buenos Aires první lednový den. Pod kapotou vozů Volkswagen Race Tuareg se skrývají i vysokotlaké vstřikovací technologie od společnosti Bosch.
„Vznětové motory jsou úsporné a disponují vysokým točivým momentem," říká Dr. Gerhard Turner, představitel divize Systémy vznětových motorů. „A vznětové motory se vyznačují také velkou odolností, což je obzvlášť důležité v závodech na dlouhé vzdálenosti."
Bosch Motorsport vybavil vozidlo Race Touareg 3 speciálně konstruovanou řídicí jednotkou motoru MS16.1, stejně jako vysokotlakým čerpadlem a vstřikovacími tryskami, jež byly přizpůsobeny motoru. Inženýři společnosti Bosch optimalizovali systém tak, že motor by měl běžet spolehlivě za všech extrémních klimatických podmínek, které závod přináší - ať už v rozpálené poušti Atacama nebo vysoko v Andách, ve výškách nad 4 000 m. Vysoký obsah prachu v palivu je pro závodní vozidla obzvláště výzvou. Pro omezení zvýšeného tření společnost Bosch speciálně zapouzdřila komponenty, které přicházejí do styku s palivem. Kromě systému vstřikování dodává společnost Bosch také řadu senzorů pro hnací ústrojí vozidla Race Touareg 3. Například se jedná o senzor klikové hřídele, senzor plnicího tlaku a senzory, které měří teploty plnicího vzduchu, výfukových plynů, a paliva.
Rallye Dakar je jedním z nejtěžších závodu na dlouhou vzdálenost na světě již více jak 30 let. V roce 2011 se od 1. ledna do 16. závodí přes Argentinu a Chile. O vítězích se rozhoduje v kategoriích auto, nákladní automobil, čtyřkolka a motocykl. Vozidla Volkswagen se vznětovými motory získala celkový titul v posledních dvou letech.