Od října letošního roku dochází k dalším změnám v oblasti povinného ručení.
...
Renault představuje nový a jedinečný restomod show car, který vznikl ve spolupráci s francouzským designérem Orou Ïto...
Zatímco společnost PORR dokončuje rozšíření metra ve Vídni, výstavba pražské linky D je stále v nedohlednu.
...
Velká cena Evropy na velkolepém novém městském okruhu ve Valencii, která se konala 24. srpna byla pro Bridgestone dvoustou Velkou cenou ve Formuli 1.
Vozy Formule 1 se poprvé prohnaly v ulicích Valencie - dramatická trať o délce 5,44 km vede po bulvárech, přes doky, přístavy a mosty. Je to naprostý průlom, který stanoví nová měřítka, podobně jako když firma Bridgestone vstoupila do F1 s pěti týmy v roce 1997 a získala body hned ve svém prvním závodu. Od té doby získávala firma Bridgestone ve Formuli 1 jeden úspěch za druhým díky vývoji vysokovýkonných pneumatik Potenza, které důsledně splňují zvyšující se požadavky nejnáročnější disciplíny motoristického sportu na světě. Od roku 1997 až dodnes získaly týmy Formule 1 jezdící na pneumatikách Bridgestone osm titulů mistrů světa jezdců i konstruktérů. Celkově dosáhly pneumatiky Bridgestone 132 vítězství, 125 prvních míst na startu a 127 nejrychlejších kol v závodu, přičemž porážely i silné konkurenční výrobce pneumatik.
Zlatá pneumatika
Na počest své účasti v závodech Formule 1 oslavila firma Bridgestone o závodním víkendu ve Valencii všech 200 doposud absolvovaných Velkých cen. Na závodní dráze byla vystavena speciálně vyrobená "zlatá pneumatika" a oslavy byly doprovázeny řadou dalších aktivit v VIP Paddocku a ve vesnici F1 Village. Kromě toho byly na okruhu instalovány dva speciální panely "Bridgestone 200". Mimo trať pak byla součástí oslav tohoto jubilea také noční videoprojekce, speciální výzdoba ve vybraných obchodech, mediální aktivity a závodní hra na webových stránkách www.bridgestone.eu.
Ze závodní dráhy do městských ulic
Firma Bridgestone vstoupila do Formule 1, aby zvýšila povědomí o své značce a dokázala vyspělost svých technologií používaných při výrobě pneumatik. Toto rozhodnutí bylo v naprostém souladu s evropskou strategií firmy Bridgestone soustředit se na špičkové produkty s vysokou přidanou hodnotou a přenášet zkušenosti získané na závodních tratích do konstrukce a výroby vysokovýkonných pneumatik pro osobní vozy. Úzká spolupráce s týmy Formule 1 také firmě Bridgestone pomohla vybudovat si u automobilových výrobců silnou pozici dodavatele pneumatik pro prvovýrobu. Bridgestone bude i v budoucnu usilovat o dosažení dalších úspěchů a podporovat vzrušující závody Formule 1 - vrcholné disciplíny motoristického sportu. Současná smlouva pro závody Formule 1 platí do roku 2010.