Od října letošního roku dochází k dalším změnám v oblasti povinného ručení.
...
Renault představuje nový a jedinečný restomod show car, který vznikl ve spolupráci s francouzským designérem Orou Ïto...
Zatímco společnost PORR dokončuje rozšíření metra ve Vídni, výstavba pražské linky D je stále v nedohlednu.
...
Citroën nabízí systém eTouch, který nabízí čtyři služby.
V prvé řadě ve voze, kde služba nouzového volání s lokalizací vozu umožní v případě nehody rychlý zásah složek záchranného systému. Asistenční volání s lokalizací vozu zase zajišťuje rychlý zásah asistenční služby v případě poruchy nebo závady. Tyto služby jsou k dispozici nepřetržitě, bezplatně a bez nutnosti podpisu smlouvy s operátory. Dále jsou to služby dostupné na internetu a v aplikaci iPhone, a to nabídka výuky úsporného řízení EcoDriving a virtuální servisní knížka nabízející možnost sledovat zblízka spotřebu paliva a emise CO2 vozu a také dostávat informace o plánované údržbě a kontrolách a upozornění, které jsou uživateli odesílány v reálném čase.
Nouzové volání s lokalizací vozu
V případě nehody nebo nevolnosti uživatele silničního provozu stačí stisknout tlačítko „SOS" a uživatel je okamžitě spojen s tísňovou linkou Citroënu. Operátor identifikuje a lokalizuje vůz a v případě potřeby vyšle příslušné složky záchranného systému. V případě silnějšího nárazu dojde ke spuštění nouzového volání automaticky. Díky této nové službě získal Nový Citroën C4, Nový Citroën C5 a model DS3 cenu Euro NCAP Advanced. Jde o ocenění toho, jak značka užitečně využívá kreativní technologie v každodenní praxi.
Asistenční volání s lokalizací vozu
V případě poruchy stačí stisknout tlačítko s logem Citroënu a uživatel je spojen s asistenční službou. Operátor identifikuje a lokalizuje volání a získá základní diagnostiku vozu. Zkrátí se tak čas nutný k zajištění pomoci a doba samotného zásahu.
Citroën EcoDriving
Díky této nové službě vůz předává údaje o spotřebě paliva přímo do osobní složky MyCitroën na internetu nebo do iPhonu - s aplikací Citroën eTouch - kde si uživatel může přečíst rady a triky, jak může snížit spotřebu paliva a emise CO2.
Citroën Virtuální servisní knížka
Tato služba je také k dispozici prostřednictvím osobní složky MyCitroën na internetu nebo v iPhonu - s aplikací Citroën eTouch. Uživatel dostává informace o termínech údržby a kontrol, které je nutné na voze provést, a upozornění, která jsou mu zasílána v reálném čase.