Od října letošního roku dochází k dalším změnám v oblasti povinného ručení.
...
Renault představuje nový a jedinečný restomod show car, který vznikl ve spolupráci s francouzským designérem Orou Ïto...
Zatímco společnost PORR dokončuje rozšíření metra ve Vídni, výstavba pražské linky D je stále v nedohlednu.
...
Citroën se od září 2010 stává na 4 roky oficiálním partnerem Francouzské fotbalové federace a francouzského národního týmu. Citroën vystupuje jako optimistická značka a jako taková prokázala svou odvahu a rozhodla se doprovodit nový francouzský národní tým do nové etapy jeho historie.
Citroën v roce 2009 zmodernizoval svou image a rozjel novou dynamiku značky. Dynamiku, která již dnes nese své plody, protože si značka měsíc po měsíci drží svůj podíl na francouzském trhu nad úrovní 15 %, což je procento, které překročila v loňském roce a kterého za předchozích 30 let nikdy nedosáhla. Citroën nejprve překvapil veřejnost svou novou produktovou linií - řadou DS, zastoupenou prozatím vozem Citroën DS3, který se již setkal s velkým úspěchem, a nyní v této nastoupené cestě pokračuje a stává se partnerem nejoblíbenějšího francouzského sportu (ve Francii je 20 000 klubů a 2 300 000 registrovaných hráčů). V historii Citroënu jde také ve Francii o premiéru.
„Opíráme se o své hodnoty týkající se kreativity, odvahy a náročnosti a jsme hrdí, že se můžeme podílet i na nové historii národní reprezentace, která vzejde z nového sportovního projektu nového trenéra a jeho technického týmu. Značka se ve Francii stává poprvé partnerem fotbalového týmu, a ne zrovna toho nejmenšího! Podle nás odpovídá toto partnerství s Francouzskou fotbalovou federací a francouzským národním týmem zcela tomu, jaké blízké kontakty značka den co den udržuje se svými zákazníky," říká Xavier Chardon, obchodní ředitel divize France Citroën.
Díky tomuto čtyřletému partnerství se značka zavazuje, že společně s národní reprezentací a Francouzskou fotbalovou federací přijme i výzvu v podobě mistrovství Evropy v roce 2012 i mistrovství světa v roce 2014.