Od října letošního roku dochází k dalším změnám v oblasti povinného ručení.
...
Renault představuje nový a jedinečný restomod show car, který vznikl ve spolupráci s francouzským designérem Orou Ïto...
Zatímco společnost PORR dokončuje rozšíření metra ve Vídni, výstavba pražské linky D je stále v nedohlednu.
...
Citroën v České republice plní své závazky v rámci projektu nové image značky a prodejní a servisní sítě v Česku. Výsledkem je prvních pět showroomů s novým image značky. Nejširší modelová řada v historii automobilky, záplava kreativních technologií nebo sportovní image značky.
Ostrava, Hradec Králové, Liberec, Brno a Písek. Co mají tato města společného? I tady mají své prodejny koncesionáři značky Citroën. Ale ne ledajaké. Pětice zmíněných měst se může pochlubit designovými prodejnami ve stylu nové image, kterou se Citroën začal nově prezentovat v roce 2009. „Máme krásná auta, která si zaslouží i krásné a moderní prodejny," vysvětluje změnu nejenom České, ale i celosvětové sítě Citroën Frédéric Passemard, ředitel společnosti Citroën Česká republika.
Síť dostává novou tvář
Stačí jeden krátký pohled na nový showroom Citroënu a je vám to okamžitě jasné. Vše je uhlazenější, dynamičtější a více trendy - nové prodejny zkrátka vypadají stejně moderně jako všechny nové citroëny. „S modernizací prodejní sítě jsem spokojený. Z celkového počtu 46 prodejen jich je už 5 podle nového designového konceptu a dalších patnáct je aktuálně ve výstavbě. Děkuji všem českým dealerům Citroënu, že se do toho pustili s takovou vervou a věřím, že nejpozději do konce roku 2011 budou všechny české prodejny již ve stylu kreativní technologie," říká k tomu Frédéric Passemard, ředitel společnosti Citroën Česká republika.
Frédéric Passemard na podzim roku 2010 osobně otevřel hned dvě nové prodejny - v Liberci a v Hradci Králové. Vedle vzdušných prodejních prostor hýčkají zákazníky dětskými koutky, bezdrátovým připojením na internet nebo pohodlnými sedačkami. Lepší komfort si ale užívají také samotní zaměstnanci prodejen. K tomu slouží speciální designový nábytek. Nicméně nejde jen o vizuální stránku věci, prodejce v nové image značky musí poskytovat i služby a servis ve stejném duchu, byly upraveny některé toky a organizace práce na prodejně a dílnách a vše směřuje k jedinému cíli - vyššímu uspokojení zákazníka.