MotorInfo

Citroën si na domácím trhu uchovává svůj podíl na trhu

9.10.2011 07:15
Citroën si na domácím trhu uchovává svůj podíl na trhu

Citroën zaznamenal ve Francii za prvních devět měsíců od začátku roku více než 300 000 nově registrovaných vozů a udržel si podíl na trhu nad 15 %.

Objem prodejů vozů značky Citroën se za prvních 9 měsíců roku oproti roku 2010 zvýšil, i když na zářijovou výkonnost mělo dopad přerušení dodávek. Kvůli tomuto problému se celková výroba skupiny PSA Peugeot Citroën snížila o 45 000 vozů. Pro značku Citroën bude obtížné všechny zářijové ztráty ve Francii dohnat, i když registruje o 14 % více objednávek než v loňském roce. Na konci září i tak prodej osobních a lehkých užitkových vozů značky Citroën stoupal rychleji než příslušné trhy (+1,7 % u osobních vozů Citroën na trhu s osobními vozy s růstem +0,2 %, +3,5 % u lehkých užitkových vozidel Citroën na trhu LUV s růstem +1,9 %).

U osobních vozů podtrhuje úspěch řady DS zájem zákazníků o zajímavé netradiční vozy. Citroën DS3 zaregistroval od začátku roku více než 25 000 nově prodaných kusů, což svědčí o jeho trvalé atraktivnosti. Citroën DS4 4 měsíce po svém uvedení na trh nikterak nezaostává, protože již bylo zaznamenáno více 8 000 objednávek.  Hlavní řada - řada C – rovněž nezůstává pozadu. Citroën C3 je nadále nejprodávanějším modelem řady a od začátku roku překročil hranici 60 000 nově registrovaných vozů, což představuje nárůst o +16,2 % oproti roku 2010. Citroën C4 s více než 35 000 nově registrovanými vozy od začátku roku také potvrzuje svou atraktivnost. Ve srovnání se stejným obdobím roku 2010 jde o nárůst o téměř 17 000 vozů.

U užitkových vozů si značka zachovává své 2. místo na trhu, zejména díky modelům Berlingo, Jumpy a Jumper. Prodeje těchto 3 klíčových modelů značky od začátku roku neustále stoupají.