MotorInfo

Citroën si udržel tržní podíl na domácím trhu

4.1.2011 17:21
Citroën si udržel tržní podíl na domácím trhu

Výsledky automobilky Citroën na domácím trhu ve Francici charakterizují - téměř 400 000 prodaných vozů, zachování tržního podílu ve výši 15 % a úspěch vozu Citroën DS3.

Celý rok navíc ukončila automobilka Citroën rekordním prosincem, kdy značka zaznamenala téměř 75 000 objednávek osobních a lehkých užitkových vozů (+50 % oproti prosinci 2009).

2010: úspěšné a slibné nové modely

  • Citroën C3: nového Citroënu C3 se během prvního roku prodalo více než 73 000 kusů a zůstává tak nejčastěji nově registrovaným vozem značky; dvojice C3 Classic a C3 se společně blíží číslu 100 000 registrovaných vozů; jen za prosinec bylo zaznamenáno 28 000 objednávek Nového Citroënu C3;
  • Citroën DS3: první zástupce nové modelové řady DS výrazně překročil s více než 26 000 vozy registrovanými během 9 měsíců své cíle a zajistil si místo v čele malých „trendy" vozů;
  • nový Citroën C4: se na trhu objevil v říjnu loňského roku a zaznamenal již 14 000 objednávek, což je dobrou předzvěstí pro rok 2011.

Rok 2010 tak z hlediska objednávek skončil rekordním měsícem: jen za prosinec bylo podáno 75 000 objednávek osobních a lehkých užitkových vozů, což oproti prosinci 2009 představuje nárůst o 50 %.

2011: řada DS v plném počtu

Rok 2011 bude rokem zaměřeným na produkty, se speciálními sériemi jako je C3 Airplay a série Rossignol. Nejen že půjde o první celý rok pro nový Citroën C4, ale objeví se v něm i dva nové modely řady DS: Citroën DS4 a Citroën DS5.