MotorInfo

Citroën si ve Francii udržel 15 % podíl

8.11.2010 09:05
Citroën si ve Francii udržel 15 % podíl

Citroën na konci října oznámil více než 15 % podíl na trhu s osobními a lehkými užitkovými vozy.

Tuto hranici značka Citroën překročila v roce 2009 a díky své obchodní dynamice a nejnovějším modelům si měsíc po měsíci tento podíl drží.

Říjen ve stopách celého roku 2010

S 15,2 % podílem na trhu s osobními a lehkými užitkovými vozy, kterého Citroën dosáhl za prvních 10 měsíců roku, si značka drží ve Francii stanovený cíl, tedy zachovat si 15 % podíl na trhu. Pokud jde jen o měsíc říjen, zde bylo dosaženo výborných výsledků, a přitom trh jako celek poklesl. Podíl na trhu vzrostl jak u OV (+ 0,5 %), tak u OV+LUV (+0,2 %)!

V říjnu, což je měsíc zasvěcený autosalonu Paříž, Citroën také zaznamenal:

  • uvedení nového Citroënu C4. Tento vůz představoval 25 % rezervací na autosalonu a setkal se u veřejnosti s velkým úspěchem - za první měsíc prodeje bylo přijato 3 500 objednávek.
  • - „historický měsíc" pro Citroën DS3. Vříjnu bylo nově zaregistrováno 4 000 těchto vozů a od uvedení do prodeje v březnu tohoto roku již model překročil práh 20 000 dodaných vozů.

Konec roku poznamená desetinásobné šrotovné

Citroën nabízí ve Francii od 1. listopadu do konce roku možnost plně využít šrotovného, protože přichází s obchodní dynamickou nabídkou „Happy End"! U některých vozů jako je Citroën C3, C3 Picasso, C4 Picasso, C5 Tourer,.. značka násobí desetkrát vládní šrotovné, které činí 500 euro.