Od října letošního roku dochází k dalším změnám v oblasti povinného ručení.
...
Renault představuje nový a jedinečný restomod show car, který vznikl ve spolupráci s francouzským designérem Orou Ïto...
Zatímco společnost PORR dokončuje rozšíření metra ve Vídni, výstavba pražské linky D je stále v nedohlednu.
...
Vozy Citroën C4 Picasso, Grand C4 Picasso a C5 mohou skrývat pod kapotou i nový mikrohybridní systém e-HDi, který má přispět ke snížení spotřeby paliva a emisí. Tato mikrohybridní technologie využívá funkci Stop&Start druhé generace. Systém je vybaven reverzibilním alternátorem s optimalizovanými výkony.
K rychlému a spolehlivému nastartování motoru dojde během 400 ms, což je o polovinu rychleji než pomocí běžného startéru. Potlačení hluku bylo dosaženo použitím řemene místo ozubeného převodu u tradičního startéru. Absence vibrací při startování i uvedení motoru do pohotovostního režimu je důsledkem použití dvojitého setrvačníku, utěsnění dávkovače vzduchu a rychlejšího dosažení volnoběžných otáček. Pomocné palubní zařízení e-booster umožňuje zesílit elektrické napájení alternátoru pomocí přebytečné kapacity, připojované dočasně do série k akumulátoru. Toto zařízení s sebou nese mnoho výhod:
Podle použité převodovky je pak systém aktivován buď při rychlosti pod 8 km/h, nebo dokonce pod 20 km/h. Systém by měl vydržet 600 000 spouštěcích cyklů (klasické startéry jsou konstruovány na 250 000 spouštěcích cyklů), takže životnost by měla být zaručena. Samozřejmě jsou určitá omezení, kdy není možné systém využít. Je to především: