Od října letošního roku dochází k dalším změnám v oblasti povinného ručení.
...
Renault představuje nový a jedinečný restomod show car, který vznikl ve spolupráci s francouzským designérem Orou Ïto...
Zatímco společnost PORR dokončuje rozšíření metra ve Vídni, výstavba pražské linky D je stále v nedohlednu.
...
Když se nová Mazda2 objevila v roce 2007 na evropských silnicích, zapůsobila na automobilový trh, přivyklý neustálému zvyšování hmotnosti a velikosti nových modelů, jako zjevení.
Díky unikátní „strategii gramů" byla totiž o 100 kilogramů lehčí než její předchůdkyně, přestože přinesla vyšší úroveň ochrany cestujících při nehodě. O rok později obdržela Mazda2 v bariérových testech Euro NCAP pět hvězdiček a vyhrála prestižní anketu „Světové auto roku 2009". V Evropě se zařadila mezi nejpopulárnější modely značky Mazda - oslovila více než 207 000 zákazníků, kteří hledali cenově dostupný, ale přitom expresivní a dynamický malý automobil.
„Projekt faceliftu jsme zahájili rozsáhlým průzkumem trhu a na jeho základě jsme se pokusili udělat Mazdu2 přesně takovou, jakou si ji zákazníci přáli. Doufám, že až ji spatříte, budete se jí dotýkat a svezete se v ní, všimnete si, jak moc se změnila," řekl vedoucí programu Shigeo Mizuno.
Po faceliftu působí tento stylový subkompaktní model Mazdy ještě sportovnějším dojmem, nabízí více pohodlí a je šetrnější k životnímu prostředí. Nový vzhled přední části dodává již tak dynamickému vzezření exteriéru na sportovnosti. Díky dokonalejšímu jízdnímu komfortu a kvalitnějšímu interiéru je jízda v novém modelu Mazda2 ještě příjemnější. A protože všechny motorizace nyní splňují emisní normu Euro 5, spotřebují méně paliva a produkují menší množství CO2, mohou se zákaznici těšit také na ještě příznivější užitnou hodnotu a nižší provozní náklady než dosud.
Nové prvky designu exteriéru
Nové prvky designu interiéru
Inovace v konstrukci karoserie a podvozku
Veškeré změny karoserie a podvozku byla zacíleny na zvýšení jízdního komfortu:
Pohonné jednotky