Od října letošního roku dochází k dalším změnám v oblasti povinného ručení.
...
Renault představuje nový a jedinečný restomod show car, který vznikl ve spolupráci s francouzským designérem Orou Ïto...
Zatímco společnost PORR dokončuje rozšíření metra ve Vídni, výstavba pražské linky D je stále v nedohlednu.
...
Před dvaceti lety, přesně 1. července 1987, vyjel z bran mladoboleslavské automobilky Škoda první Favorit. Šlo o předsériovou výrobu. Do sériové produkce se dostal o půl roku později. Začalo tak další významné období dnes největšího českého výrobce automobilů. Favorit s pracovním označením Škoda 781 se stal první škodovkou s pohonem předních kol. Přesněji vozem nižší kategorie střední třídy s pohonem předních kol a splývavou zádí, s motorem uloženým vpředu napříč.
Finanční možnosti československého automobilového závodu byly přitom značně omezené. O rozpočtu rozhodovala vláda. Politické rozhodnutí nutilo vývojáře k použití starého motoru. Přicházející ekologická vlna toto rozhodnutí zlomila a umožnila automobilce alespoň základní úpravy. Cena vývoje se vyšplhala na 210 milionů československých korun. Přesto byla nakonec nižší, než kdyby Škoda na výrobu jednotlivých dílů nakoupila licence. Vedení automobilky předpokládalo produkci 336.000 kusů aut do roku 1990. Favorit nakonec zůstal ve výrobě do roku 1994. Škoda zkompletovala celkem 783.163 kusů. Později vznikla verze Forman (223.059 ks) a Pick-up (70.900 ks).