Od října letošního roku dochází k dalším změnám v oblasti povinného ručení.
...
Renault představuje nový a jedinečný restomod show car, který vznikl ve spolupráci s francouzským designérem Orou Ïto...
Zatímco společnost PORR dokončuje rozšíření metra ve Vídni, výstavba pražské linky D je stále v nedohlednu.
...
Na konci roku 2010 potvrdila značka Fiat Professional svoje postavení na trhu lehkých užitkových vozidel v České republice.
Na základě statistik Svazu dovozců automobilů (SDA) je Fiat Professional s tržním podílem 11,37 % v segmentu N1 za rok 2010 třetí nejprodávanější značkou lehkých užitkových automobilů v Čechách. Za tímto úspěchem stojí 1 316 prodaných vozů. Na Slovensku se značka Fiat Professional v segmentu N1 umístila dokonce čtyři měsíce po sobě na 1. místě, když v prosinci 2010 dosáhla tržního podílu 19,43 %. Také z celoevropského hlediska patří Fiat Professional mezi významné hráče na trhu lehkých užitkových vozidel. Fiat Professional tak úspěšně pokračuje v upevňování pozice lídra na trhu v daném segmentu. Na českém trhu se poprvé v historii umístil na 3. místě a toto umístění svědčí o stále rostoucí oblíbenosti značky Fiat Professional mezi zákazníky. Rovněž potvrzuje, že kromě kvalitních produktů a dobře sestavené modelové řady, je velmi důležitá i celková strategie značky. Fiat Professional je jediná značka na trhu, která se věnuje výhradně užitkovým vozům. Počínaje technickým vývojem, designem, výrobou až po marketing a samostatnou síť prodejců a servisních míst. To vše je navíc doplněno o nabídku poprodejních služeb vyvinutých speciálně na základě potřeb skutečných profesionálů. Opakované úspěchy značky Fiat Professional za poslední roky jednoznačně dokazují, že zvolená strategie je správná a tvoří dobrý základ pro další růst a rozvoj značky.