Od října letošního roku dochází k dalším změnám v oblasti povinného ručení.
...
Renault představuje nový a jedinečný restomod show car, který vznikl ve spolupráci s francouzským designérem Orou Ïto...
Zatímco společnost PORR dokončuje rozšíření metra ve Vídni, výstavba pražské linky D je stále v nedohlednu.
...
Ford of Europe v srpnu dosáhl na 19 nejvýznamnějších trzích Evropy zvýšení podílu o 0,4 procentního bodu, přestože automobilový trh jako celek pokračoval v oslabování.
V srpnu činil tržní podíl Fordu 8,0 procent, za prvních osm měsíců roku 2008 pak zůstává na stabilní hodnotě 8,6 procenta. Od ledna do konce srpna prodal evropský Ford již 1 253 600 vozidel, což představuje zlepšení o 0,4 procenta (5 500 vozů). Slabší výsledky na devatenácti tradičních trzích byly vyváženy pokračujícím růstem v Rusku, kde Ford zaznamenal zvýšení prodejů o více než 36 procent, na 11 900 vozů.
„S potěšením konstatujeme, že náš tržní podíl neustále roste i přes celkově nižší objemy prodejů, způsobené poklesem celého trhu," řekl Ingvar Sviggum, viceprezident Ford of Europe pro marketing, prodej a služby.
Na devatenácti evropských trzích Ford prodal 72 300 vozidel, tedy o 14,5 procenta méně. Největší zájem byl o modely Focus (18 000 kusů), Fiesta (14 900) a Transit (9 400). Ve Francii se vozy Fiesta, S-MAX a C-MAX staly nejúspěšnějšími dováženými modely ve svých třídách. I přes nepříznivé ekonomické klima v Německu a Velké Británii si zde Ford vedl poměrně dobře. Německo s 18 000 prodanými automobily bylo v srpnu pro Ford největším trhem. Ve Velké Británii Ford prodal celkem 12 600 automobilů a zaznamenal tak největší tržní podíl (16,1 %) od roku 2003. Během dosavadních osmi měsíců prodal Ford of Europe na 19 nejvýznamnějších trzích 1 013 400 vozidel, přičemž jedenáct z těchto trhů zaznamenalo růst. Prodeje na všech jednapadesáti hlavních trzích se vyšplhaly o 0,4 % vzhůru, na 1 253 600 vozů. Největší zájem o vozy Ford panoval ve sledovaném období ve Velké Británii, kde si některý model značky pořídilo 280 400 zákazníků. Modrý ovál tak získal na tamním trhu podíl 16,4 procenta. Následuje druhé Německo s 157 700 prodanými vozy (nárůst o 5,5 %) a Francie s 98 100 kusy (plus 10,4 %). Ve Španělsku si Ford dokázal udržet vedoucí postavení na trhu, z nějž pro sebe získal podíl 9,6 procenta - o 0,2 procentního bodu více než v roce 2007.