Od října letošního roku dochází k dalším změnám v oblasti povinného ručení.
...
Renault představuje nový a jedinečný restomod show car, který vznikl ve spolupráci s francouzským designérem Orou Ïto...
Zatímco společnost PORR dokončuje rozšíření metra ve Vídni, výstavba pražské linky D je stále v nedohlednu.
...
Globální strategické partnerství společností Škoda Auto a Shell pokračuje i v dalších letech. Obě společnosti uzavřely novou dohodu, která zahrnuje celou řadu společných aktivit v oblastech, jako jsou oleje a maziva, marketing či motorsport.
Dohoda byla korunována slavnostní návštěvou Davida Pirreta, výkonného viceprezidenta Shell International, a jeho kolegů z nejvyššího vedení společnosti, v mladoboleslavském závodě Škoda Auto.
Spolupráce trvá již od roku 2003 a na obou stranách panuje přesvědčení, že aliance dvou globálních značek skýtá potenciál pro celou řadu dalších nových projektů, z nichž budou profitovat naši zákazníci na všech úrovních - ať už to jsou importéři, dealeři či nový majitel vozu Škoda. Toto partnerství spojuje na obou stranách kvalitu, dynamiku a orientaci na budoucnost. Značka Škoda je dnes aktivně zastoupena již ve 100 zemích světa a dále expanduje teritoriálně i produktově. Dlouhodobá spolupráce nabízí výbornou příležitost pro celou prodejní síť i naše špičkové produkty.
David Pirret, výkonný viceprezident Shell International, říká: „Škoda Auto patří k nejúspěšnějším evropským značkám současnosti a nás velmi těší, že naše společné partnerství trvá již řadu let. Jako největší světový distributor olejů a maziv a lídr v oblasti vývoje paliv usilujeme o to, aby naše strategické partnerství bylo přínosem pro všechny partnery a majitele vozů Škoda. Těšíme se na pokračování spolupráce a hledání dalších společných příležitostí."