Od října letošního roku dochází k dalším změnám v oblasti povinného ručení.
...
Renault představuje nový a jedinečný restomod show car, který vznikl ve spolupráci s francouzským designérem Orou Ïto...
Zatímco společnost PORR dokončuje rozšíření metra ve Vídni, výstavba pražské linky D je stále v nedohlednu.
...
Toyota představila nový koncept hybridního vozu na německém okruhu Nürburgring.
Během 39. ročníku tradičního čtyřiadvacetihodinového vytrvalostního závodu na německém okruhu Nürburgring představila Toyota Motor Corporation (TMC) koncept hybridního vozu pod názvem „GRMN SPORTS HYBRID Concept II”. Jedná se o kabriolet využívající hybridní pohon (zážehový motor – elektromotor) s uložením jednotky uprostřed vozu.
GRMN SPORTS HYBRID Concept II je aktualizovaná verze konceptu sportovního vozu s hybridním pohonem představeném na tokijském Autosalonu v roce 2010. Tento koncept charakterizuje pokročilý design a vylepšený sportovně hybridní systém AWD, v němž je hlavní pohonná jednotka (benzinový motor, pohon zadních kol a převodovka) umístěna uprostřed karosérie. Toto rozmístění zajišťuje lepší ovládání vozidla, poskytuje silnější požitek z jízdy a větší stabilitu. Jízda se staženou střechou v elektrickém režimu skýtá příjemný a povznášející zážitek.
V roce 1997 uvedla společnost TMC na trh první sériově vyráběný hybridní vůz na světě (Toyota Prius) a od té doby provádí aktivní výzkum v oblasti využití hybridních technologií u závodních a sportovních automobilů. GRMN SPORTS HYBRID Concept II je dalším krokem v tomto úsilí.
GRMN SPORTS HYBRID Concept II
Motor |
Typ |
2GR-FXE |
|
Zdvihový objem |
3456 cm3 |
||
Maximální výkon |
183 kW (249 k) |
||
Systém |
Maximální výkon |
220 kW (299 k) |
|
Karoserie |
Délka |
4 350 mm |
|
Šířka |
1 890 mm |
||
Výška |
1 200 mm |
||
Rozvor náprav |
2 575 mm |
||
Hmotnost |
méně než 1 500 kg |
||
Koncepce |
Motor uprostřed, elektrický pohon vpředu |
||
Pneumatiky |
přední |
225/40R19 |
|
zadní |
255/35R19 |
||