Od října letošního roku dochází k dalším změnám v oblasti povinného ručení.
...
Renault představuje nový a jedinečný restomod show car, který vznikl ve spolupráci s francouzským designérem Orou Ïto...
Zatímco společnost PORR dokončuje rozšíření metra ve Vídni, výstavba pražské linky D je stále v nedohlednu.
...Zveřejněné únorové výsledky registrací nových osobních automobilů potvrzují, že výrazná invaze značky Hyundai na českém trhu úspěšně pokračuje.
Hyundai je v ČR nejen úspěšnou značkou, ale také silným domácím výrobcem. Z dlouholeté trojice prodejně nejúspěšnějších značek se totiž stává postupně vyrovnané a tvrdě si konkurující kvarteto. To potvrzuje i únorové umístění modelu ix20, který se stal nejprodávanějším MPV na trhu před domácí Škodou Roomster. Tento únorový úspěch je o to cennější, že náběh prodeje modelu ix20 začal až v říjnu 2010 a na první příčku se tak vypracoval už v pátém, tedy prakticky ještě náběhovém měsíci prodeje. Dobré prodejní výsledky dosahuje dlouhodobě také model i30 a do vedoucí trojice nejprodávanějších se ve třídě malých vozů propracoval i model i20, stejně jako ix35 ve třídě SUV.
Hyundai tak pokračuje na cestě v dosažení svého ambiciózního cíle, stát se vedoucí značkou na českém trhu. Meziročně registrace osobních vozů značky Hyundai v České republice za první dva měsíce vzrostly o 82 % a za únor dosáhl tržní podíl 7,24 %.
To znamená, že každé čtrnácté u nás prodané osobní auto bylo značky Hyundai.