Od října letošního roku dochází k dalším změnám v oblasti povinného ručení.
...
Renault představuje nový a jedinečný restomod show car, který vznikl ve spolupráci s francouzským designérem Orou Ïto...
Zatímco společnost PORR dokončuje rozšíření metra ve Vídni, výstavba pražské linky D je stále v nedohlednu.
...
Na Fóru OECD 2009, pořádaném Organizací pro hospodářskou spolupráci a rozvoj (OECD), vyzvala společnost Hyundai Motor Europe vlády všech států světa, aby hrály významnější roli v procesu přechodu automobilového průmyslu směrem k „zeleným", pro životní prostředí šetrnějším technologiím a energiím. Allan Rushforth, viceprezident společnosti Hyund
S ohledem na nekonzistentní daňové pobídky nabízené v různých evropských zemích na podporu prodeje automobilů s nižšími emisemi prohlásil Rushforth dále: „Jen v Evropě jsou výrobci automobilů nuceni vyvíjet produkty, které musí vyhovovat velmi široké škále různých daňových zákonů týkajících se automobilů. To je skličující úkol, jehož splnění vyžaduje výrazné investice navíc v oblasti vývoje produktů a marketingu. Podstupujeme riziko, že zanikne společný trh automobilů, čímž vzniknou náklady, které nakonec bude muset nést spotřebitel." Značka Hyundai se dnes řadí mezi nejaktivnější zastánce výroby motorových vozidel maximálně šetrných k životnímu prostředí.
Rushforth při pohledu na konkrétní technologie prohlásil, že k většímu rozšíření elektromobilů dojde pouze tehdy, až vlády a distributoři elektrické energie přispějí svým dílem k vybudování nezbytné podpůrné infrastruktury. „To znamená výstavbu dobíjecích stanic u silnic a přepracování regulačního rámce, který by zajistil vznik parkovišť výhradně pro elektromobily a snížil mýtné a daně pro vozidla s čistým elektrickým pohonem. To všechno bude pro podporu prodeje rozhodující," dodal.
Společnost Hyundai Motor Europe byla jediným představitelem automobilového průmyslu na Fóru, kterému předsedal H.E. Han Seung-soo, ministerský předseda Korejské republiky. Firma Hyundai mnohokrát dala najevo svůj závazek řešit ekologické problémy zaváděním komplexního etického přístupu do svých výrobních závodů a do procesu vývoje nových produktů.