Od října letošního roku dochází k dalším změnám v oblasti povinného ručení.
...
Renault představuje nový a jedinečný restomod show car, který vznikl ve spolupráci s francouzským designérem Orou Ïto...
Zatímco společnost PORR dokončuje rozšíření metra ve Vídni, výstavba pražské linky D je stále v nedohlednu.
...
Pouhé dva týdny před vyhlášením účastnických zemí pro mistrovství světa ve fotbale 2018 a 2022 prodloužila společnost Hyundai Motor Company smlouvu s mezinárodní fotbalovou federací FIFA.
Hyundai se tak stal Oficiálním automobilovým partnerem FIFA v rámci nebývale dlouhodobé sponzorské podpory mistrovství světa ve fotbale zahrnující nyní i roky 2018 a 2022. Vzhledem k úspěšnému sponzorování uplynulých tří mistrovství světa ve fotbale se společnost Hyundai rozhodla prodloužit smlouvu o partnerství čtyři roky před jejím vypršením. Hyundai získává na dalších osm let, až do roku 2022, sponzorská práva ke všem turnajům FIFA, a tím i exkluzivní marketingové příležitosti.
"Od našeho prvního spojení s FIFA v roce 1999 nemá naše podpora mezinárodní fotbalové federace obdoby," řekl Mong-Koo Chung, prezident a výkonný ředitel skupiny Hyundai Motor Group. „Podporou FIFA se nám podařilo zvýšit hodnotu značky a publicitu na nejvyšší úroveň. Přestože jsme smlouvu rozšířili před oznámením účastnických zemí pro mistrovství světa ve fotbale v letech 2018 a 2022, jsme přesvědčeni o tom, že se nám tímto krokem podaří ještě víc pozvednout naše obchodní hodnoty a firemní vize."
„Jsme nesmírně šťastni, že jsme mohli prodloužit partnerství se značkou Hyundai, která poskytne aktivní podporu pro další dvě mistrovství světa ve fotbale v letech 2018 a 2022 jako jeden z vrcholných partnerů FIFA," prohlásil prezident FIFA Joseph S. Blatter.