MotorInfo

Hyundai spojil reklamu s finále Super Bowl

8.2.2010 22:27
Hyundai spojil reklamu s finále Super Bowl

Hyundai se stal jedním z nejviditelnějších sponzorů finálového zápasu Super Bowl XLIV, který se odehrál v neděli 7. února. Během celého zápasu se v televizním vysílání objevilo celkem osm reklam.

Hyundai připravil už potřetí za sebou reklamní kampaň pro největší sportovní událost v USA a podruhé za sebou sponzoruje zahajovací program Kickoff Show.

Intenzivní reklamní kampaň společnosti Hyundai vyvrcholila dvěma reklamními šoty během samotného finálového zápasu. První reklama s titulkem „Lak" zahajuje agresivní kampaň na podporu zcela nového sedanu Sonata pro modelový rok 2011 dodávaného pro trh v USA. Tento spot byl odvysílán v první čtvrtině zápasu a diváci v něm viděli novou Sonatu o výkonu 149 kW (203 k), která se může pochlubit nejnižší spotřebou na dálnici ve své třídě (6,7 l/100 km). Sonata pro modelový rok 2011 bude u amerických dealerů k dispozici již od února. (V Evropě až na jaře v roce 2011). Ve druhé čtvrtině finálového zápasu přišla na řadu reklama s titulkem „10 let/Favre", v níž hraje legendární Brett Favre, quarterback týmu Minnesota Vikings, letošního vítěze Severní divize NFC. Brett Favre, který se pyšní mimo jiné titulem „iron man" NFL za nejvyšší počet odehraných zápasů v řadě, prezentuje ve spotu desetiletou záruku Hyundai s omezením 100 000 mil a v půlminutové reklamě přebírá cenu pro nejcennějšího hráče amerického fotbalu po sezóně 2020.           

„Super Bowl není pouze svátkem amerického fotbalu, ale také nejvýznamnější přehlídkou reklamní tvorby, která podle odhadů osloví přibližně 95 milionů amerických diváků," prohlásil Joel Ewanick, viceprezident pro marketing společnosti Hyundai Motor America. „Podobně jako jsme se během finálových zápasů Super Bowl 2008 a 2009 soustředili na nové vozy Genesis a Genesis Coupe, zaměřujeme letošní kampaň během Super Bowlu na zcela novou Sonatu pro modelový rok 2011. Je to nejdůležitější nový model v naší historii."

Reklamní spoty před Super Bowlem a po něm kromě Sonaty propagovaly také zcela nový Tucson. Sonata a Tucson jsou prvními vlaštovkami velké inovační vlny, která během dvou let přinese sedm úplně nových modelů Hyundai. Obě novinky zahajují novou éru moderního designu značky Hyundai při zachování skvělé pověsti v oblasti kvality, bezpečnosti a výhodného poměru výkon/cena. V roce 2010 bude představena zcela nová vlajková loď značky, vycházející ze sedanu Equus, který se již prodává na vybraných trzích. V příštím roce představí Hyundai v USA novou generaci vozů Accent a Elantra a rozšíří svou nabídku o další sportovní kupé i nový jedinečný crossover.