Od října letošního roku dochází k dalším změnám v oblasti povinného ručení.
...
Renault představuje nový a jedinečný restomod show car, který vznikl ve spolupráci s francouzským designérem Orou Ïto...
Zatímco společnost PORR dokončuje rozšíření metra ve Vídni, výstavba pražské linky D je stále v nedohlednu.
...
Hyundai se stal jedním z nejviditelnějších sponzorů finálového zápasu Super Bowl XLIV, který se odehrál v neděli 7. února. Během celého zápasu se v televizním vysílání objevilo celkem osm reklam. Hyundai připravil už potřetí za sebou reklamní kampaň pro největší sportovní událost v USA a podruhé za sebou sponzoruje zahajovací program Kickoff Show.
„Super Bowl není pouze svátkem amerického fotbalu, ale také nejvýznamnější přehlídkou reklamní tvorby, která podle odhadů osloví přibližně 95 milionů amerických diváků," prohlásil Joel Ewanick, viceprezident pro marketing společnosti Hyundai Motor America. „Podobně jako jsme se během finálových zápasů Super Bowl 2008 a 2009 soustředili na nové vozy Genesis a Genesis Coupe, zaměřujeme letošní kampaň během Super Bowlu na zcela novou Sonatu pro modelový rok 2011. Je to nejdůležitější nový model v naší historii."
Reklamní spoty před Super Bowlem a po něm kromě Sonaty propagovaly také zcela nový Tucson. Sonata a Tucson jsou prvními vlaštovkami velké inovační vlny, která během dvou let přinese sedm úplně nových modelů Hyundai. Obě novinky zahajují novou éru moderního designu značky Hyundai při zachování skvělé pověsti v oblasti kvality, bezpečnosti a výhodného poměru výkon/cena. V roce 2010 bude představena zcela nová vlajková loď značky, vycházející ze sedanu Equus, který se již prodává na vybraných trzích. V příštím roce představí Hyundai v USA novou generaci vozů Accent a Elantra a rozšíří svou nabídku o další sportovní kupé i nový jedinečný crossover.