Od října letošního roku dochází k dalším změnám v oblasti povinného ručení.
...
Renault představuje nový a jedinečný restomod show car, který vznikl ve spolupráci s francouzským designérem Orou Ïto...
Zatímco společnost PORR dokončuje rozšíření metra ve Vídni, výstavba pražské linky D je stále v nedohlednu.
...
Říjnové registrace nových automobilů ukázaly, že Hyundai bere svůj ambiciózní cíl, stát se vedoucí značkou na českém trhu, opravdu vážně. Rekordním prodejem 1 183 osobních automobilů, resp. 1 194 kusů, včetně vozů LUV, se značka Hyundai probojovala na druhé místo za domácí Škodou a mezi importéry skončila poprvé v historii jako první.
O tom, že říjnový výsledek není ojedinělý, svědčí 1 146 prodaných vozů Hyundai v červnu letošního roku. Podíl značky Hyundai na českém trhu osobních automobilů dosáhl 9,0 %, což je také nový rekord a znamená, že devět v říjnu prodaných nových vozů ze sta bylo značky Hyundai.
„Oficiální údaje o registracích nových osobních automobilů za měsíc říjen letošního roku nám udělaly opravdu velkou radost," uvedl ředitel pro obchod a servisní služby společnosti Hyundai Motor Czech, Vladimír Vošický.
Za deset měsíců letošního roku bylo v České republice prodáno celkem 8 090 osobních a 90 lehkých užitkových automobilů značky Hyundai, což Vladimír Vošický komentoval: „Pokud srovnáváme naše prodejní výsledky po deseti letošních měsících, pak jako jedni z mála jsme dosáhli meziroční zvýšení prodejů o 12,7 % a téměř jednoprocentní zvýšení podílu na trhu ze 4,88 % na 5,83 %".
K aktuálním údajům o prodejích ještě Vladimír Vošický dodal: „Věřím, že naše obchodní výsledky jsou důkazem nejen nové obchodní strategie značky, ale také potvrzením toho, že zákazníci si stále víc uvědomují kvalitu a všechny nesporné přednosti automobilů Hyundai, včetně pětiletého Programu komplexní péče, který zahrnuje pětiletou záruku na vozidlo, pět let asistenční služby a pět let bezplatných kondičních prohlídek".