Od října letošního roku dochází k dalším změnám v oblasti povinného ručení.
...
Renault představuje nový a jedinečný restomod show car, který vznikl ve spolupráci s francouzským designérem Orou Ïto...
Zatímco společnost PORR dokončuje rozšíření metra ve Vídni, výstavba pražské linky D je stále v nedohlednu.
...Novinky automobilky Hyundai na autosalonu v Ženevě naznačí nový směr vývoje značky.
Hyundai představí 1. března návštěvníkům ženevského autosalonu 2011 kromě nejnovějšího konceptu také dva nové modely pro Evropu. Trojice novinek předznamenává příchod nové éry pro značku Hyundai, kterou precizně vyjadřuje nový slogan „New Thinking. New Possibilities“ – „ Nové myšlení. Nové možnosti“.
Ve světové premiéře bude v Ženevě vystaven zcela nový model Hyundai i40 mířící do segmentu D. Vývoj modelu i40 probíhal v Evropském výzkumném a vývojovém středisku Hyundai v německém Rüsselsheimu. Evoluce značky Hyundai je v případě modelu i40 patrná také z estetického pojetí fluidních tvarů, které vytvářejí inovativní a atraktivní siluetu, v níž se ukrývá prostorný interiér. Prodej modelové řady i40 bude zahájen v červnu 2011 za podpory dále vylepšené verze bezkonkurenční a pro zákazníky zcela transparentní pětieté komplexní záruky.
Evropský debut oslaví v ženevské expozici značky Hyundai také zcela nové revoluční třídveřové kupé Veloster, které bylo poprvé představeno před měsícem na autosalonu NAIAS v Detroitu. Veloster se může pochlubit jedinečným uspořádáním dveří s dvěma bočními dveřmi na straně spolujezdce a jedněmi dveřmi na straně řidiče. Veloster kromě toho zákazníkům nabídne sportovní design, vysokou úroveň praktické využitelnosti a nejmodernější techniku s nejnižšími emisemi ve své třídě (pouhých 132 g/km emisí CO2).
Evropskou premiéru bude mít v Ženevě rovněž koncept Curb. Kompaktní vůz kategorie UAV (Urban Activity Vehicle) pro aktivní životní styl ve městě s kódovým označením HCD-12 ukazuje další evoluční stupeň fluidního designu a zároveň slouží jako zkušební laboratoř pro budoucí telematické systémy Hyundai Blue LinkTM.
Na ženevském autosalonu Hyundai představí také nejnovější plody svého vývoje v rámci ekologicky zaměřeného programu Blue DriveTM, včetně elektromobilu BlueOn a modelu ix35 FCEV s vodíkovými palivovými články. Společnost Hyundai tím prezentuje své mimořádné úsilí o dosažení globálně vedoucího postavení v oblasti technologií pro zvýšenou ochranu životního prostředí. V tomto duchu již dnes nabízí v Evropě celou řadu modelů Blue DriveTM s nízkými emisemi, jejichž počet bude i nadále vzrůstat.