MotorInfo

Hyundai ve světě - cíle pro rok 2008

2.2.2008 19:00
Hyundai ve světě - cíle pro rok 2008

Chung Mong-Koo, předseda Hyundai Motor Co., apeloval ve svém novoročním projevu na management společnosti, aby posílil marketingové aktivity, zaměřil se na nové trhy a zřídil novou kulturu řízení práce.

„Aby jsme si dokázali udržet konkurenceschopnost, je důležité zabezpečit pevné základy pro globální výrobu.

Také však musíme maximalizovat naše obchodní a marketingové úsilí, abychom se dostali blíže k našim zákazníkům, aby značka rostla a zvyšovala se ziskovost," vyjádřil Chung Mong-Koo.

Tento rok je pro automobilku Hyundai-Kia velmi významný. Dokončuje se rozšiřování výroby v Číně a Indii a stavební práce na nových závodech v USA a v Čechách jsou v plném proudu. V polovině roku by měl být položen i základní kámen nového závodu v Rusku. Investice do zámořských výrobních závodů představují klíčový nástroj snahy managementu globalizovat operace a snižovat tak závislost na korejském trhu. Jelikož úsilí Hyundai zlepšit kvalitu svých produktů se nachází ve stabilizační fázi, dalším krokem je posílení marketingových aktivit s cílem zvýšit prodejní čísla, maximalizovat zisky a zvýšit hodnotu značky. Celkové prodeje společnosti Hyundai v roce 2008 by měli dosáhnout 3,11 miliónu vozů, což se rovná meziročnímu nárůstu o 19,6 %. Domácí (korejské) prodeje by měli vzrůst o 8 % na 670 000 automobilů, zatímco export by měl představovat 1,13 milionu vozů s nárůstem 4,6 %. Zámořským výrobním závodům v Indii, Číně, Turecku a USA by se měli prodeje zvýšit o 46 % na 1,31 milionu vozů.

Výsledky 2007

Hyundai dosáhl v minulém roce nárůst prodejů o 4,1 %, to představuje v celosvětovém měřítku 2 602 322 prodaných vozů. Nejvyšší nárůst (7,6 %) zaznamenal domácí, korejský trh, kde si své majitele našlo 625 275 vozů. Výrobní dceřiné společnosti v zámoří předali celkem 900 311 vozů (meziroční nárůst o 1,6 %), zatímco export ze třech jihokorejských závodů vzrostl o 4,3 % a dosáhl hranici 1 076 716 automobilů.