Od října letošního roku dochází k dalším změnám v oblasti povinného ručení.
...
Renault představuje nový a jedinečný restomod show car, který vznikl ve spolupráci s francouzským designérem Orou Ïto...
Zatímco společnost PORR dokončuje rozšíření metra ve Vídni, výstavba pražské linky D je stále v nedohlednu.
...Skupina Hyundai Motor Group zveřejnila svou novou korporátní vizi s názvem „Vize 2020“, jež bude automobilovou skupinu provázet během následujícího desetiletí, a představila rovněž nové logo skupiny.
Nová vize skupiny zní „Společně pro lepší budoucnost“ a vychází z nové filozofie řízení Hyundai Motor Group, definované heslem: „Uskutečnit sen lidstva vytvořením nové budoucnosti důmyslnými nápady a neustálým překonáváním nových hranic“.
Skupina Hyundai Motor Group, vedená společností Hyundai Motor Co. a vytvořená v roce 2000, dosáhla pozoruhodného růstu ve všech oblastech souvisejících s automobilovým odvětvím, včetně výroby osobních vozů, materiálů a dílů pro automobily, financování a logistických služeb. Skupina dále posílila své postavení komplexního výrobce automobilů loňským zprovozněním vysokých pecí ve vlastní ekologické integrované ocelárně Hyundai Steel Co.. Za pozornost stojí obrovský pokrok ve vnímání hodnoty značky Hyundai, k němuž došlo v uplynulých deseti letech, díky jejímu zaměření na řízení kvality. V důsledku toho se Hyundai vyšvihl v pořadí největších automobilových výrobců na světě z 10. místa v roce 2000 na 5. místo v roce 2010.
V důsledku vytrvalé snahy a systematického globálního zaměření má Hyundai Motor Group v současnosti po celém světě 42 dceřiných společností v porovnání s 10 v roce 2000 a její celková aktiva vzrostla o 219 % na 115 bilionů wonů (cca 1,762 bilionu Kč) z 36 bilionů wonů (cca 552 miliard Kč). Také celkový počet zaměstnanců po celém světě se zvětšil, a to o 81 % na cca 177 000 z 98 000 v roce 2000. Včetně nedávno převzaté společnosti Hyundai Engineering & Construction (Hyundai E&C) bude mít Hyundai Motor Group 50 dceřiných společností, aktiva ve výši 126 bilionů wonů (cca 1,93 bilionu Kč) a přibližně 184 000 zaměstnanců po celém světě.
Nová vize Hyundai Motor Group „Společně pro lepší budoucnost“ vyjadřuje její vůli vytvářet nejvyšší hodnoty a podporovat harmonický růst pro všechny podílníky prostřednictvím řízení ohleduplného k životnímu prostředí a založeného na úctě k lidstvu.
Kromě své celkové vize ohlásila skupina Hyundai Motor Group také dílčí vize a strategie pro tři klíčová odvětví. Hyundai Motor Group posílí svou přítomnost na globálních trzích rozšířením své činnosti založené dosud na automobilovém a ocelářském průmyslu o stavebnictví.
Vize a strategie
Vize pro automobilový průmysl
"Abychom se stali důvěryhodnými partnery pro naše zákazníky, vytvoříme nové perspektivy pro automobily nabídkou inovativních řešení mobility založených na technologiích a službách, které jsou zaměřeny na člověka a přispívají k ochraně životního prostředí."
Vize pro ocelářský průmysl
„Jako společnost zaměřená na ochranu životního prostředí a obnovitelné využívání přírodních zdrojů, zahájíme novou éru v ocelářském průmyslu poskytováním produktů a služeb s vysokou přidanou hodnotou a dosažením nejlepší konkurenceschopnosti na světě, založené na spolupráci s našimi podílníky.“
Vize pro stavebnictví
„Jako přední globální poskytovatel velmi cenných technických řešení vytvoříme základ pro lepší život prostřednictvím mezioborových synergií a budoucích technologií.“
Stěžejní hodnoty
Hyundai Motor Group odhalila pět stěžejních hodnot, které pomohou realizovat novou filozofii řízení společnosti:
► Zákazník: Zákazník bude nejvyšší prioritou ve všech korporátních hodnotách.
► Výzva: Hyundai bude vždy zkoumat nové možnosti a nikdy se nespokojí s dosaženými výsledky.
► Spolupráce: Tvorba synergií mezi všemi podílníky a zúčastněnými stranami.
► Lidé: Vytváření korporátní kultury, která si váží talentu.
► „Globality“: Kombinace slov „Global + Ability“ (globální + schopnost) naznačuje úsilí společnosti Hyundai stát se globálně uznávaným podnikem s diverzifikovaným zázemím.
Korporátní identita skupiny
Korporátní identita reprezentuje filozofii řízení společnosti Hyundai s cílem: „Uskutečnit sen lidstva vytvořením nové budoucnosti důmyslnými nápady a neustálým překonáváním nových hranic“.
Slovo Hyundai stoupající vzhůru nad horizont oceánu symbolizuje odvahu, inovativní charakter a sebedůvěru skupiny Hyundai Motor Group. Hlavní barva modrého odstínu „Hyundai Blue“ ztělesňuje naději, šanci a důvěru. Rovná čára představuje neochvějný, nezdolný pocit odpovědnosti, vůli k uskutečňování vizí a lidský soucit. Základním sdělením je zářivá budoucnost, kterou Hyundai vytváří.