Od října letošního roku dochází k dalším změnám v oblasti povinného ručení.
...
Renault představuje nový a jedinečný restomod show car, který vznikl ve spolupráci s francouzským designérem Orou Ïto...
Zatímco společnost PORR dokončuje rozšíření metra ve Vídni, výstavba pražské linky D je stále v nedohlednu.
...
Ještě před dvěma lety bylo v České republice nepojištěno každé deváté vozidlo (tj. 12 %registrovaných vozidel), situace se trochu zlepšila, přesto je stále ještě nyní - tedy v říjnu 2010 - nepojištěné každé dvanácté vozidlo (tj. 8,3 % registrovaných vozidel). Povinné ručení je povinné ze zákona.
Podcenit povinnosti se nevyplácí - tažení proti neplatičům bude pokračovat.
Intenzita ČKP v uplatňování sankčního příspěvku nepojištěných do garančního fondu se postupně zvyšuje. Jak napovídají čísla, za celý rok 2009 bylo odesláno 132 762 výzev a od neplatičů povinného ručení bylo do GF inkasováno 65,5 mil. Kč. Za prvních devět měsíců roku 2010 již bylo odesláno 139 716 výzev (tedy více, než za celý minulý rok) a od neplatičů bylo inkasováno 151,605 mil. Kč (tedy téměř 2,5 x více, než za celý minulý rok). Tažení proti neplatičům bude pokračovat i v následujících letech.
„Naším cílem je další snížení počtu nepojištěných vozidel, snížení počtu nepojištěných škod, tempa růstu nákladů garančního fondu a také příspěvků platících klientů pojištoven do garančního fondu. V základním principu nám jde o to, aby na úhradách nepojištěných škod přímo participovali majitelé nepojištěných vozidel," vysvětluje Jakub Hradec, výkonný ředitel České kanceláře pojistitelů. Vyzývá nepojištěné motoristy, aby využili široké nabídky povinného ručení některé z 15 pojišťoven, a dále dodává: „Praxe jednoznacně potvrzuje, že nejdražší je to povinné ručení, které nemáte!"