Od října letošního roku dochází k dalším změnám v oblasti povinného ručení.
...
Renault představuje nový a jedinečný restomod show car, který vznikl ve spolupráci s francouzským designérem Orou Ïto...
Zatímco společnost PORR dokončuje rozšíření metra ve Vídni, výstavba pražské linky D je stále v nedohlednu.
...Ve své nové základně v Sao Paulu bude společnost JSP vyrábět ARPRO, aby zásobila rozšiřující se automobilový průmysl a ostatní odvětví v celé Jižní Americe
Další investice do kapacity se předpokládají na základě zvýšené automobilové poptávky. Publikované ekonomické výzkumy očekávají silné průměrné roční tempo růstu v Brazílii, Argentině a na dalších klíčových trzích.
"Použití ARPRO se dramaticky zvýší napříč výrobci i vozidly," předpovídá prezident a výkonný ředitel JSP pro Evropu, Střední Východ a Afriku Paul Compton. "Mocný kruh penetrace a diverzifikace: s naší silnou podporou inovací a naší jedinečnou schopností pracovat s OEM´s po celém světě: vidíme potenciál pro další rychlý růst."
Sama Brazílie produkuje více než 3 miliony vozidel ročně a globální automobilový průmysl zde existuje již více než 50 let. Začalo to v padesátých letech Toyotou a Volkswagenem, poté následovali Chevrolet, Ford, Mercedes a Fiat v 60. letech, a zbývající světové značky vstoupily do Brazílie v polovině 90. let.
"V návaznosti na nedávné iniciativy v Rusku, Číně a Indii je to další důkaz závazku JSP jako jediného skutečně globálního dodavatele," říká Compton. "Máme vazby napříč celým kontinentem s mnoha výrobci automobilů a těšíme se na prohlubování těchto vztahů v Jižní Americe“.
Globální automobilový průmysl je pod rostoucím tlakem, aby vyráběl automobily s nižší produkcí emisí CO2. Nákladově efektivním způsobem, jak to provést, je snížení hmotnosti vozidla. Využitím ARPRO v součástkách, především v náraznících, sedadlech a opěradlech sedadel se sníží hmotnost vozidla z hlediska efektivnosti nákladů a šetrnosti k životnímu prostředí.