Od října letošního roku dochází k dalším změnám v oblasti povinného ručení.
...
Renault představuje nový a jedinečný restomod show car, který vznikl ve spolupráci s francouzským designérem Orou Ïto...
Zatímco společnost PORR dokončuje rozšíření metra ve Vídni, výstavba pražské linky D je stále v nedohlednu.
...
KIA MOTORS zahajuje od prvního května oficiální spolupráci se skupinou AAA AUTO. Při výkupu ojetých vozů má nyní všech 62 prodejců dealerské sítě KIA možnost rychle a za výhodných podmínek prodat ojeté vozy jakékoli značky, které jim protiúčetem nabídnou jejich zákazníci při koupi nového vozu KIA.
„Trh s ojetými automobily konsoliduje. Obchod se koncentruje mezi velké hráče a menší autobazary mizí. Proto jsme si vybrali silného partnera - skupinu AAA AUTO, která platí za jedničku na českém trhu," podotýká fleetový manažer Jan Veselý, který oblast prodeje ojetých vozů u KIA MOTORS CZECH koordinuje.
Spolupráce mezi KIA MOTORS a skupinou AAA AUTO odstartovala již před řadou měsíců, ale nyní dostává pevný rámec. „Všichni dealeři vozů KIA se mohou nyní výlučně koncentrovat na svůj hlavní byznys, kterým je prodej nových vozů KIA. Vše ohledně ojetých vozů z protiúčtu za ně rychle vyřídí specialisté z AAA AUTO. Ti vůz bleskově ocení a pak za něj vyplatí v hotovosti odpovídající tržní cenu," dodává Jan Veselý.
Dle ředitele výkupu AAA AUTO, Petra Vaněčka, se až 80 % zákazníků zvažujících koupi nového vozu musí nejprve vypořádat s prodejem svého ojetého automobilu. Přičemž západoevropská dealerství běžně vykazují 60 % obchodů realizovaných protiúčetem. Petr Vaněček dále dodává: „Český trh je v tomto ohledu méně vyvinutý a většina dealerství registruje méně než 20 % protiúčetů", což podle něj volá po změně. Zájem o ojeté vozy značky KIA v posledních měsících značně narůstá, a to nejen díky jejich rychle rostoucí technické úrovni, kdy vozy KIA jsou již dlouhou dobu na plně srovnatelné úrovni s automobily renomovaných evropských značek, ale navíc je délkou své unikátní záruky dokonce předčí. Zájem sílí také díky posunu ve vnímání značky KIA. „Pozitivní roli zde hraje zahájení výroby na Slovensku i v České republice, díky kterému začínají zákazníci vnímat značku KIA jako domácí," podotýká Petr Vaněček.
V České republice je registrováno řádově 46 500 automobilů KIA. „Jinými slovy řečeno, každý stý vůz, který na silnici potkáte, je KIA," doplňuje Jan Veselý a dodává: „Prostřednictvím KIA MOTORS CZECH bylo importováno celých 93 % z tohoto množství."