Od října letošního roku dochází k dalším změnám v oblasti povinného ručení.
...
Renault představuje nový a jedinečný restomod show car, který vznikl ve spolupráci s francouzským designérem Orou Ïto...
Zatímco společnost PORR dokončuje rozšíření metra ve Vídni, výstavba pražské linky D je stále v nedohlednu.
...Lexus dosáhl nejvyšší příčky v hodnocení všech prémiových značek za rok 2011 v průzkumu zákaznické spokojenosti organizace J. D. Power and Associates.
Značka Lexus dosáhla nejvyššího skóre v hodnocení spokojenosti zákazníků mezi prémiovými značkami na základě průzkumu zákaznické spokojenosti (CSI – Customer Service Index) za rok 2011 organizace J. D. Power and Associates. Značka Lexus dosáhla celkového skóre CSI ve výši 846 na stupnici s maximem 1 000 bodů, což je hodnota 27 bodů nad průměrem segmentu a současně nejvyšší dosažené skóre v rámci celé studie napříč všemi segmenty.
„Naším hlavním cílem je především péče o zákazníky,“ uvedl Mark Templin, viceprezident a generální ředitel skupiny Lexus v USA. „Na naše prodejní partnery jsme patřičně hrdí. Prodejci Lexus neustávají ve svém úsilí vždy předvídat očekávání zákazníků, a nás proto nesmírně těší, že tyto snahy byly odměněny dalším ziskem nejlepšího ohodnocení značky Lexus ve studii CSI, nyní již po čtrnácté, což je vůbec nejvíce ze všech hodnocených značek.“*
Průzkum spokojenosti zákazníků CSI za rok 2011 vychází z odpovědí majitelů a nájemců vozidel modelového roku 2006 až 2010. Průzkum se konal od října do prosince 2010.
__________________________________________________________
*Značka Lexus dosáhla nejlepšího umístění v průzkumu spokojenosti zákazníků se službami prodejců (CSI) organizace J. D. Power and Associates v letech 2011, 2010, 2009, 2006, 2001, 2000,1999, 1998, 1997, 1995, 1994, 1993, 1992 a 1991 (stejný počet bodů).