Od října letošního roku dochází k dalším změnám v oblasti povinného ručení.
...
Renault představuje nový a jedinečný restomod show car, který vznikl ve spolupráci s francouzským designérem Orou Ïto...
Zatímco společnost PORR dokončuje rozšíření metra ve Vídni, výstavba pražské linky D je stále v nedohlednu.
...
Rok 2010 byl pro společnost MANN+HUMMEL rokem rekordním. Prodejní čísla by podle posledních odhadů měla dosáhnout 2 miliard EUR (oproti roku 2009 s 1,67 miliard EUR).
MANN+HUMMEL v roce 2010 rozjel zpět na plné obrátky své výrobní kapacity a díky tomu zaznamenal rekordní prodeje, které jsou zatím odhadovány na 2 miliardy EUR. "Již v roce 2009 jsme si v nelehkém krizovém období zachovali své kapacity a výrobní možnosti, díky tomu jsme mohli v letošním roce zareagovat s rychlou obnovou a rozšířením své výroby," říká k úspěšnému roku generální ředitel společnosti pan Alfred Weber.
V roce 2010 navíc MANN+HUMMEL stanovil nové široké strategické cíle pro rozvoj společnosti v příštích letech. Již v květnu roku 2010 došlo k restrukturalizaci organizační struktury společnosti, aby byla dále schopna pružně reagovat na nové výzvy trhu. Správní rada a nově rozšířený tým jedenácti vedoucích manažerů cílí své zaměření na růst mezinárodního obchodu, zvýšení provozní efektivity, vybudování kultury výroby s nulovou tolerancí vad a řízení podnikání v celé jeho složitosti v souladu s trhem. Nová organizace společnosti MANN+HUMMEL staví na základech, které byly nastaveny zejména v průběhu posledního desetiletí.
MANN+HUMMEL jako specialista filtrační techniky v automobilové a průmyslové sféře podporuje růst své základny ve všech světových regionech se zaměřením na růstové trhy v Asii, východní Evropě a Brazílii. V polovině roku tak například MANN+HUMMEL otevřel dva své nové závody v Číně a v prosinci pak zahájil výstavbu závodu v Indii, kde by měl plný provoz začít v roce 2012. MANN+HUMMEL tak rozšiřuje výrobu a sortiment svých produktů pro místní trhy v těchto teritoriích. Současně společnost předpokládá zrychlení vývoje a zahájení výroby řady nových produktů po celém světě.