Od října letošního roku dochází k dalším změnám v oblasti povinného ručení.
...
Renault představuje nový a jedinečný restomod show car, který vznikl ve spolupráci s francouzským designérem Orou Ïto...
Zatímco společnost PORR dokončuje rozšíření metra ve Vídni, výstavba pražské linky D je stále v nedohlednu.
...Mazda v Evropě začala novou kampaň komunikující značku.
Mazda informovala o kampani komunikující podstatu značky už na letošním Mezinárodním autosalonu v Ženevě. Tato kampaň si klade za cíl vysvětlit kompletní příběh Mazdy za použití nových stylů komunikace. Jedním z nich je speciální internetová stránka www.mazda.cz/pribehy, která nabízí svým návštěvníkům náhled pod pokličku značky Mazda na tajemství jejího úspěchu. Nechybí ani televizní a tisková reklama, všechny popisují klíčové atributy produktů Mazdy přes příběhy a přirovnání.
Buďte jiní, buďte odvážní a inovativní produkty přijdou sam
Jen Mazda mohla pracovat deset let na odlehčeném roadsteru v době, kdy takové auto už žádná automobilka nevyráběla, a pak ohromit celý svět drobnou Mazdou MX-5 a jejími neskutečnými jízdními vlastnostmi. Na stránce s videi k této kampani vysvětluje Kidžima-san jak koncept Jinba Ittai – jezdec a kůň jedno jest – byl základem úspěchu Mazdy MX-5.
Mazda ale s koncentrací na odlehčené vozy neskončila u MX-5. O 18 let později představila současnou verzi vozu Mazda2, která vyzvala celý automobilový průmysl tím, že je zhruba o 100 kilogramů lehčí, ale zároveň bezpečnější a dynamičtější než předcházející model. Programový manažer Šigeo Mizuno v příběhu o boji o každý gram vysvětluje jak Mazda tohoto skvělého výsledku dosáhla.
„Nová kampaň a její internetová stránka,“ říká Jeff Guyton, President a CEO Mazda Motor Europe, „je vyprávěním příběhů. Je to jedna z fází akce, která bude popisovat co je na produktech Mazda skvělého. Zároveň dá zákazníkům důvod věřit Mazdě a lidem z Mazdy."