Od října letošního roku dochází k dalším změnám v oblasti povinného ručení.
...
Renault představuje nový a jedinečný restomod show car, který vznikl ve spolupráci s francouzským designérem Orou Ïto...
Zatímco společnost PORR dokončuje rozšíření metra ve Vídni, výstavba pražské linky D je stále v nedohlednu.
...
Bacardi Limited, největší soukromá alkoholová společnost na světě, a sedminásobný vítěz Formule 1 Michael Schumacher na konci roku oznámili, že opět obnoví své partnerství v mezinárodní podpoře kampaně „Šampioni pijí zodpovědně".
Michael bude zároveň do roku 2011 ambasadorem globální společenské odpovědnosti společnosti Bacardi Limited a bude pomáhat šířit výzvu „Pití a řízení se nedají míchat". Bacardi a Schumacher se poprvé v souvislosti se sociální zodpovědností spojili v roce 2008 a tato kampaň již oslovila více než 80 miliónů lidí po celém světě.
"Spolupráce s Bacardi Limited mě těší i proto, že mohu pomáhat šířit výzvu „Pití a řízení se nedají míchat". Chci lidem připomenout zodpovědnou alternativní volbu hromadné dopravy, taxi, najatého řidiče nebo pití nealkoholických nápojů, pokud musí řídit. Této věci skutečně věřím a těším se, že navážeme na úspěšnou kampaň „Šampioni pijí zodpovědně", říká Schumacher.
Součástí tohoto prohlášení bylo i uvedení nového videa, ve kterém Schumacher účinkuje. Premiéru shlédlo více než 70 000 diváků na stadionu Ptačí hnízdo (Bird's Nest Stadium) v Pekingu v listopadu 2009 před závodem Race of Champions. Ve videu podporujícím myšlenku „Pití a řízení se nedají míchat" Schumacher veze světoznámého barmana Salvatora Calabrese v plné rychlosti autem, zatímco se Salvatore snaží namíchat koktejl Duo Maestro, ale vůbec se mu to nedaří.
„Natáčení posledního spotu byla velká zábava a doufám, že se nám podaří i nadále komunikovat důležitost abstinence za volantem nebo využití alternativních možností. Chceme toho dosáhnout zábavným, zapamatovatelným a působivým způsobem. Také doufám, že diváci toto video přepošlou dál svým rodinám a přátelům a pomohou tak šířit naši výzvu", dodává Schumacher.
Bacardi Limited byla jednou z prvních společností, které zavedly sociální zodpovědnost, svou první kampaň představila v Mexiku v roce 1931. Od té doby vytvořila několik široce respektovaných iniciativ, včetně v USA oceněné kampaně „Bacardi se dá míchat s čímkoliv, jen ne s řízením", i „Driver's Corner" v Německu a Rakousku, či televizní kampaní „Whatever Your Reason" V USA.
Video ke kampani najdete na: http://www.youtube.com/watch?v=4eO886N-jLo