Od října letošního roku dochází k dalším změnám v oblasti povinného ručení.
...
Renault představuje nový a jedinečný restomod show car, který vznikl ve spolupráci s francouzským designérem Orou Ïto...
Zatímco společnost PORR dokončuje rozšíření metra ve Vídni, výstavba pražské linky D je stále v nedohlednu.
...
Hyundai Motor Company, největší jihokorejská automobilka dosáhla dalšího milníku - jednoho milionu vozů vyvezených do Afriky. S nejnovější zásilkou modelů Elantra do Egypta naloděných v přístavu Ulsan se celkový objem vývozu vozů Hyundai do Afriky vyšplhal nad hranici jednoho milionu. Firma Hyundai dosáhla tohoto výkonu během 33 let.
Mezi hlavní země afrického regionu, které přispěly k rekordním dovozům, resp. prodejům, patří Egypt, Jižní Afrika, Alžírsko, Maroko a Nigérie. Zvláštní postavení si udržuje Egypt, kde bylo prodáno 53 153 vozů. Hyundai si v této zemi udržuje pozici nejprodávanější značky s tržním podílem 26,4 %. Svůj tržní potenciál si v africkém regionu značka Hyundai dále posiluje. V listopadu 2008 například otevřela své africké regionální zastoupení v egyptské Káhiře.
Společnost Hyundai, oficiální partner FIFA, rovněž začátkem června 2009 poskytla flotilu oficiálních vozů místnímu organizačnímu výboru Poháru konfederací FIFA 2009, který začal 14. června v Jižní Africe. Hyundai od poskytnutí oficiálních vozů pro Pohár konfederací FIFA 2009 v Jižní Africe očekává podporu své image výrobce automobilů se znamenitými výkony a kvalitou. Značku dále propagují reklamní stěny a velké elektronické štíty vystavené na fotbalových stadionech, na kterých se hrají pohárové zápasy.