Od října letošního roku dochází k dalším změnám v oblasti povinného ručení.
...
Renault představuje nový a jedinečný restomod show car, který vznikl ve spolupráci s francouzským designérem Orou Ïto...
Zatímco společnost PORR dokončuje rozšíření metra ve Vídni, výstavba pražské linky D je stále v nedohlednu.
...
Automobilka TPCA využívá pro prezentační účely nejen v kolínském regionu ojedinělou studii multimediálního vozu.
Vůz, který vznikl již v loňském roce, je využíván k propagaci továrny na různých sportovních či kulturních událostech a náborových akcích. Projekt úpravy vozu pochází již z konce roku 2007, kdy také začal výběr finálního designérský návrhu. Při úpravách došlo nejprve ke ztvárnění exteriéru vozu a poté následovala úprava interiéru s cílem naplnění náročných požadavků na špičkovou audiovizuální prezentaci.
Červenobílý vůz vychází z podvozkové platformy tří vozů vyráběných v TPCA. Z pohledu exteriéru dominují na voze především rozměrné výklopné dveře, otevírající se ve stylu „lambo" (tedy od předního sloupku nahoru). Dalším výrazným designérským prvkem je rozměrný přední nárazník šípového tvaru a také boční průduch přecházející do rozšířené zadní postranice. Impozantní osmnáctipalcová litá kola dodávají vozu dravý vzhled. Interiér je maximálně přizpůsoben účelům multimediální prezentace, kdy byla zvolena špičková audiosoustava. O dokonalý zvuk se stará deset reproduktorů umístěných ve výklopných dveřích a dva výkonné subwoofery v zadní části vozu. Celkový výkon reprosoustavy je úctyhodných 2 600 wattů. Prezentační vůz má oproti své původní podobě 37palcovou LCD obrazovku umístěnou v zavazadlovém prostoru. Vůz získal navíc také červené neonové nasvícení podvozku a zařízení na výrobu umělé mlhy. Na montáž audiosoustavy do vozu bylo potřeba 70 m kabelů a na úpravách pracovalo v průběhu šesti měsíců celkem 16 lidí.