MotorInfo

Nissan personálně posiluje

3.9.2010 16:24
Nissan personálně posiluje

Nissan ČR nově obsadil další tři klíčové manažerské pozice. Potvrzuje tak již dříve avizované plány na změnu obchodní strategie a zásadní posílení své přítomnosti na českém trhu.

Zcela novou pozicí, která má pro růst společnosti zásadní význam, je Manažer pro rozvoj dealerské sítě. Do této funkce byl jmenován Jan Červinka. Červinka působí v automobilové branži od roku 1998, na počátku své kariéry pracoval v oblasti poprodejních služeb ve společnosti Toyota Motor Czech a následně Ford Motor Comp. Před příchodem do Nissanu působil jako obchodní ředitel společnosti Hyundai ČR.

Novým Marketingovým manažerem se stal Tomasz Nastaj. Ve společnosti Nissan SCEE pracuje od roku 2006, do současnosti působil ve středoevropské centrále společnosti v Budapešti na různých manažerských pozicích v oblasti marketingu. Před příchodem do Nissanu pracoval jako novinář v několika polských automobilových médiích.

Na pozici Aftersales manažera nově nastoupil Jiří Bíbr, který až dosud vykonával funkci oblastního obchodního manažera. U Nissanu pracuje od roku 2006, předtím působil na obdobné pozici ve společnosti Citroën.