Od října letošního roku dochází k dalším změnám v oblasti povinného ručení.
...
Renault představuje nový a jedinečný restomod show car, který vznikl ve spolupráci s francouzským designérem Orou Ïto...
Zatímco společnost PORR dokončuje rozšíření metra ve Vídni, výstavba pražské linky D je stále v nedohlednu.
...Nissan dosáhl v únoru 2011 v Evropě historicky největšího tržního podílu - získal zde 3,9 % celkového trhu, což je o celý procentní bod více než v loňském roce.
Měsíční objem prodeje (včetně značky Infiniti) činil 53 781 vozů, to oproti únoru 2010 představuje nárůst o 53 %. Celkový objem prodeje se tím v Evropě za první dva měsíce roku 2011 dostal na více než 100 000 vozů, což je téměř o 25 000 více než v roce 2009. Prodeje vzrostly na všech hlavních trzích, včetně Ruska a Velké Británie, kde je společnost Nissan nyní zavedena jako nejprodávanější japonská značka.
Na rekordních výsledcích se významně podílely především vozy Qashqai a Juke. Tyto dva modely, společně s vozem Murano, nyní představují více než čtvrtinu všech prodejů v segmentu crossoverů na evropském trhu.
Bernard Loire, viceprezident Nissan, Sales Operations v Evropě poznamenal: „Nissan jasně definoval svůj záměr získat zpět titul japonské „jedničky" v Evropě. Tyto výsledky prokazují, že to nejsou jen slova. Tento náš záměr podporují zejména prodeje modelů Juke a Qashqai, který nedávno překonal hranici jednoho miliónu celosvětově prodaných vozidel, a přispěje k němu zajisté i plný náběh výroby nových modelů, jako je Micra či 100% elektromobil Nissan LEAF. Nissan v posledních třech letech trvale zvyšoval v Evropě svůj tržní podíl a naším cílem je, aby rok 2011 byl nejúspěšnějším v historii."