Dacia představuje nový 100% elektrický model Spring.
...
Škoda Auto rozšiřuje nabídku modelové řady Enyaq iV, do prodeje přicházejí varianty Coupé iV 80 a Coupé iV 80x.
...
Replika konceptu vozu Pony Coupe debutuje u Comského jezera téměř 50 let po premiéře originálního vozu na Turínském a...
Od října letošního roku zastává nově pozici PR manažera dealerské skupiny Auto Palace Tomáš Vaněk, který tak nahrazuje na této pozici Danu Bratánkovou.
V této funkci bude Tomáš Vaněk zodpovídat za činnosti v oblasti Public Relations související s obchodními aktivitami dealerské skupiny Auto Palace spadající do nizozemské skupiny AutoBinck. “V osobě Tomáše Vaňka získáváme na pozici PR manažera zkušeného odborníka, který se v komunikaci s veřejností v automobilové branži pohybuje téměř dvě desítky let a má bohaté zkušenosti s touto činností také z prostředí významné zahraniční automobilky. Naše společnost úspěšně upevňuje svoji pozici na českém i slovenském trhu a tomu odpovídá i naše strategie v personální oblasti pro styk s veřejností a médii,” říká Stanislav Perkner, marketingový ředitel skupiny Auto Palace.
"Jsem nesmírně rád, že vedle úspěšně se rozvíjejících vlastních aktivit v PR mohu být rovněž součástí komunikačního týmu skupiny Auto Palace. Je to profesní výzva, kterou jsem se rozhodl přijmout a předat své dosud získané zkušenosti v Public Relations velmi významné společnosti na automobilovém trhu,” řekl nový PR manažer Tomáš Vaněk. Ten začal svoji profesní kariéru po studiu v oboru automobilové výroby ve společnosti Škoda Auto v Mladé Boleslavi, krátce působil také v automobilce Saab ve švédském Trollhättanu, ale nejdelší část své profesní kariéry pracoval na pozici PR manažera ve společnosti Toyota Motor Czech. V současnosti řídí rovněž vlastní společnost VIZUS Communication.