Od října letošního roku dochází k dalším změnám v oblasti povinného ručení.
...
Renault představuje nový a jedinečný restomod show car, který vznikl ve spolupráci s francouzským designérem Orou Ïto...
Zatímco společnost PORR dokončuje rozšíření metra ve Vídni, výstavba pražské linky D je stále v nedohlednu.
...
Významný americký magazín Popular Science navrhl technologii MultiAir na ocenění „Best of What's New", tzn. Nejlepší novinku roku 2010, a to za její inovativní vlastnosti, které zvedají laťku v oblasti účinnosti pohonných hmot a ekologie.
Tento revoluční elektrohydraulický systém řízení sacích ventilů z dílny Fiat Powertrain Technologies si tak ze zámoří přináší další důležité uznání, které přidává do sbírky ocenění získaných v Evropě. V červnu letošního roku získal motor 1.4 Turbo doplněný o technologii MultiAir prestižní evropské ocenění „Nejlepší motor roku 2010" („Engine of the Year"), kterou mu udělila mezinárodní porota složená ze 65 automobilových novinářů z 32 zemí.
Ve Spojených státech bude technologie MultiAir k dispozici při uvedení modelu Fiat 500 na trh, přičemž tento model bude již od začátku vybaven motorem 1.4 MultiAir. Technologie MultiAir snižuje spotřebu paliva a emisí CO2 až o 10 %, a to při současném nárůstu výkonu (o 10 %) a točivého momentu (o 15 %). Kromě toho důkladná regulace spalování dále snižuje emise znečišťujících látek. MultiAir je univerzální technologie, kterou lze snadno použít na všechny benzinové motory. Zajímavý je i její potenciál pro využití u dieslových motorů.
V současné době je systém MultiAir k dispozici u modelů Abarth Punto Evo (1.4 MultiAir Turbo 165k), Alfa Romeo MiTo (1.4 MultiAir 105k, 1.4 MultiAir Turbo 135k a 170k), Alfa Romeo Giulietta (1.4 MultiAir Turbo 170k), Lancia Delta (1.4 MultiAir Turbo 140k), Fiat 500 (0.9 TwinAir Turbo 85k), Fiat Bravo (1.4 MultiAir Turbo 140k) a Fiat Punto Evo (1.4 MultiAir 105k a 1.4 MultiAir Turbo 135k).