MotorInfo

Opel připravil novou kampaň

16.9.2011 13:12
Opel připravil novou kampaň

Při akci „Opel 500 mohou zájemci o nový vůz počítat nejenom se slevami ve výši až 200 000 Kč, ale čekají na ně i další benefity.

Když začátkem března tohoto roku ustavil Opel během akce „Opel 24 hodin“ tuzemský rekord v množství prodaných vozů jedné značky během 24 hodin (pro připomenutí: Bylo to 948 vozů), stály za tímto rekordem především velmi lákavé ceny nabízených modelů. Nyní Opel chystá kampaň „Opel 500“ s ještě zajímavějšími cenami - ale limitovanou na pouhých 500 vozů, takže zájemci by opravdu neměli váhat.

Akční nabídka „Opel 500“ je naplánovaná na týden od 19. do 24.9.2011 (nebo do vyprodání zásob) a v jejím rámci mohou zájemci počítat s opravdu mimořádnými slevami na všechny modelové řady značky Opel, včetně užitkových vozů. Nejvýraznější sleva až 200 000 korun platí pro modely Insignia, zájemci o populární sedmimístné Zafiry mohou ušetřit až 165 000 Kč a třeba atraktivní Astra se bude nabízet až o 90 000 Kč levněji…

…ovšem jen do vyprodání limitované pětisetkusové série!

„Kromě výrazného finančního zvýhodnění jsme pro „rychlé zákazníky“ připravili ještě další benefity, jako jsou například povinné ručení a havarijní pojištění na půl roku zdarma, bonus v podobě střešního nosiče a zámku řadicí páky, nebo kvalitního střešního boxu Thule, či padesátiprocentní sleva na vybrané příslušenství. A v případě pořízení vozu prostřednictvím Opel Finance máme připravený další dodatečný bonus 8 000 korun. Tradičně silným argumentem pro naše modely je i jejich šestiletá záruka, která se standardně vztahuje na všechny nové vozy Opel,“ doplňuje výčet výhod kampaně „Opel 500“ Pavel Šilha, ředitel českého a slovenského zastoupení značky Opel. „Díky intenzivní reklamní kampani a individuálním akcím našich dealerů očekáváme, že o vozy z akce „Opel 500“ bude opravdu velký zájem – takže myslím, že více než kdy dříve bude platit: Kdo zaváhá – nejede!“