Od října letošního roku dochází k dalším změnám v oblasti povinného ručení.
...
Renault představuje nový a jedinečný restomod show car, který vznikl ve spolupráci s francouzským designérem Orou Ïto...
Zatímco společnost PORR dokončuje rozšíření metra ve Vídni, výstavba pražské linky D je stále v nedohlednu.
...
Opel dělá rychlé kroky na své naplánované cestě transformace do podoby vitální a efektivní firmy. Jako nutný krok tohoto procesu Opel dnes oznámil, že v průběhu roku 2010 zvažuje uzavření závodu v belgických Antverpách. I nadále bude Opel při avizované restrukturalizaci pokračovat v konzultacích se reprezentanty zaměstnaneckých svazů.
„Plně si uvědomujeme důsledky tohoto záměru na zaměstnance závodu v Antverpách a jejich rodiny - a chápeme jejich složitou situaci," říká generální ředitel automobilky Opel Nick Reilly. „Spousta zaměstnanců byla továrně v Antverpách věrná po celé generace. A záměr na uzavření závodu se nepřijímal lehce. Bohužel jde o důsledek současně ekonomické situace. Museli jsme přijmout toto rozhodnutí, bez něhož bychom nemohli zajistit přeměnu Opelu v efektivní a vitální firmu."
Globální ekonomická krize se velmi výrazně podepsala na celém automobilovém průmyslu. Předpokládá se, že na západoevropském trhu se v roce 2010 prodá o 1,5 milionu automobilů méně než v roce 2009 - to bude dokonce o 4 miliony prodaných vozů míně než ve špičkovém roce 2007. A odborníci nepředpokládají rychlý návrat na původní prodeje - pokud se vůbec dá s návratem k číslům roku 2007 někdy počítat...
Důsledkem této situace je přebytek výrobních kapacit, což se samozřejmě týká i automobilky Opel. V zájmu zajištění dlouhodobé životaschopnosti firmy musí Opel snížit své výrobní kapacity asi o 20 procent. S přihlédnutím k aktuálnímu rozložení výrobních kapacit v Evropě, naplánovaným modelům a finanční efektivitě je záměr uzavřít závod Opelu v Antverpách logickým rozhodnutím. Pokud bude tento záměr potvrzen, zastaví se výroba v Antverpách během několika měsíců. Předpokládá se, že komplexní restrukturalizační plán automobilky Opel se více či méně dotkne všech produkčních lokalit automobilky a bude se snižovat stavy pracovníků, redukovat výrobní kapacity a velký tlak bude vyvíjen na snižování výrobních nákladů.
První automobil se značkou Opel vyjel z bran továrny v Antverpách již v dubnu roku 1925.