Od října letošního roku dochází k dalším změnám v oblasti povinného ručení.
...
Renault představuje nový a jedinečný restomod show car, který vznikl ve spolupráci s francouzským designérem Orou Ïto...
Zatímco společnost PORR dokončuje rozšíření metra ve Vídni, výstavba pražské linky D je stále v nedohlednu.
...
Nissan má nového viceprezidenta pro prodej a marketing v Evropě.
Společnost Nissan oznámila, že novým senior viceprezidentem pro prodej a marketing v Evropě byl jmenován Paul Willcox. Funkci převezme 1. července 2011.
Paul Willcox v současnosti pracuje jako výkonný ředitel společnosti Nissan Motor GB (NMGB) - obchodní pobočky automobilky Nissan ve Velké Británii. Na nové pozici nahradí Simona Thomase, který po dvaceti letech opouští společnost Nissan.
Colin Dodge, výkonný viceprezident a předseda představenstva společnosti Nissan pro oblast Afriky, Středního východu, Indie a Evropy prohlásil: „Simon Thomas zastával řadu klíčových pozic v Evropě a Severní Americe. Přispěl k výraznému zvýšení podílu vozů Nissan na evropském trhu a zajistil vysokou dynamiku prodeje. Jsme mu za jeho vynikající práci pro Nissan velmi vděční a do budoucna mu přejeme jen to nejlepší."
Paul Willcox do automobilky Nissan nastoupil v roce 1992 a od té doby ve společnosti vystřídal řadu vedoucích pozic na národní i oblastní úrovni.
V reakci na jeho jmenování pak Colin Dodge dodává: „Jmenování Paula Villcoxe přichází v době, kdy jsme výrazně pokročili v úsilí dosáhnout v této oblasti pozice jedničky mezi japonskými značkami. Zatím se nám to podařilo na klíčových trzích, jako je Rusko, Velká Británie a Španělsko. Podíl na evropském trhu rok od roku zvyšujeme a v roce 2010 jsme docílili vůbec nejvyšších celkových prodejů v historii. Paul je zárukou, že evropský tým bude i nadále usilovat o další růst."
Paul Wilcox
Od roku 2008 je Paul Willcox výkonným ředitelem společnosti Nissan Motor GB, kde se svým týmem dosáhl vynikajících výsledků. Mezi jeho úspěchy patří zisk titulu japonské jedničky pro Nissan ve Velké Británii a přes sto tisíc prodaných vozů v roce 2010. Od roku 2005 byl zaměstnán jako viceprezident pro strategii a marketing v Evropě a od roku 2003 pracoval pro společnost Nissan GB v pozici marketingového ředitele. Po získání titulu v oboru Management na britské univerzitě v Lancasteru zahájil svou kariéru nástupem u společnosti Peugeot ve Velké Británii. Do společnosti Nissan nastoupil v roce 1992 na pozici územního obchodního manažera. Po nástupu do společnosti Nissan zastával řadu klíčových pozic v oblasti cenotvorby, marketingu, prodeje, korporativního plánování a fleetového prodeje, a to ve Velké Británii i na evropské úrovni.