Od října letošního roku dochází k dalším změnám v oblasti povinného ručení.
...
Renault představuje nový a jedinečný restomod show car, který vznikl ve spolupráci s francouzským designérem Orou Ïto...
Zatímco společnost PORR dokončuje rozšíření metra ve Vídni, výstavba pražské linky D je stále v nedohlednu.
...
Obchodní oddělení společnosti Peugeot Česká republika se rozrostlo o dalšího člena.
Na nově vytvořenou pozici „B2B manager“ nastoupil v srpnu letošního roku Jaromír Heřmanský. Tato nová funkce koordinuje aktivity prodeje nových a ojetých vozů se zaměřením na vývoj prodeje korporátní cílové skupině.
Jaromír Heřmanský (34 let) je absolventem Vysoké školy finanční a správní v Praze. Pracovní kariéru zahájil v roce 1997 v oblasti prodeje automobilů. Jeho posledním působištěm bylo zastoupení značky Fiat v ČR a SR, kde vykonával funkci zónového manažera a následně pak manažera kvality a fleetových prodejů.