Dacia představuje nový 100% elektrický model Spring.
...
Škoda Auto rozšiřuje nabídku modelové řady Enyaq iV, do prodeje přicházejí varianty Coupé iV 80 a Coupé iV 80x.
...
Replika konceptu vozu Pony Coupe debutuje u Comského jezera téměř 50 let po premiéře originálního vozu na Turínském a...
Společnost Goodyear Dunlop Tires Czech letos prochází řadou personálních změn na vedoucích pozicích oddělení marketingu.
Sérii změn zahájil již v květnu návrat Borise Tománka, který od roku 2012 zastával pozici Consumer Brand PR & Interactive Marketing Manager Central Europe, do funkce Marketing Manager CZ/SK/HU pro divizi osobních a nákladních pneumatik. Boris Tománek je v nové funkci zodpovědný za veškeré marketingové aktivity koncernových značek v regionu České republiky, Slovenska a Maďarska. Poslední čtyři roky měl ve společnosti na starosti plánování a koordinaci PR aktivit a interaktivních médií pro 14 zemí střední a jihovýchodní Evropy, předtím dva a půl roku pracoval na pozici PR & Marketing Manager pro Českou republiku, Slovensko a Maďarsko.
Boris Tománek
Nově vytvořenou pozici Commercial Marketing Coordinator CZ/SK/HU pro oblast pneumatik pro nákladní vozidla 1. října, jen několik týdnů po návratu z mateřské dovolené, obsadí Katarína Ardová. Ve funkci bude zodpovědná za marketingové aktivity v oblasti pneumatik pro nákladní vozidla na všech třech středoevropských trzích. V nové funkci zúročí zkušenosti, které ve společnosti Goodyear Dunlop Tires získala již od svého nástupu v roce 2007. V oblasti marketingu ve společnosti pracuje od roku 2010.
Katarína Ardová
Obdobnou pozici pro oblast pneumatik pro osobní vozidla na českém a slovenském trhu – Consumer Marketing Coordinator CZ/SK – již od 15. srpna zastává Vojtěch Gurin, který dosud působil v úseku zákaznických služeb. Ve společnosti pracuje od 1. září 2015. Podle vedení Goodyear Dunlop Tires Czech je jeho jmenování oceněním jeho nasazení a schopností v této roli.
Vojtěch Gurin
Zuzana Baranová od 1. října přebírá úlohu Consumer Marketing Coordinator HU. V této pozici bude odpovídat za marketingové aktivity v oblasti osobních pneumatik na maďarském trhu a podporovat také oblastní projekty se zaměřením na Slovensko. Odpovídat bude rovněž přímo Borisi Tománkovi. Zuzana Baranová ve společnosti pracuje od 4. února 2013. Jako jediná bude pracovat v Budapešti. Ostatní členové týmu budou vykonávat funkci z Prahy, z centrály regionu CZ/SK/HU.
Zuzana Baranová
Foto:Goodyear