Od října letošního roku dochází k dalším změnám v oblasti povinného ručení.
...
Renault představuje nový a jedinečný restomod show car, který vznikl ve spolupráci s francouzským designérem Orou Ïto...
Zatímco společnost PORR dokončuje rozšíření metra ve Vídni, výstavba pražské linky D je stále v nedohlednu.
...
Peugeot 208 získala pět hvězdiček v hodnocení nezávislé organizace Euro NCAP
Cílem projektu Peugeot 208 bylo uvést kompaktní, pohodlný, úsporný a bezpečný vůz. A to se konstruktérům podařilo. Odpovídá tomu i výsledek nárazových testů organizace Euro NCAP.
Nezávislá organizace Euro NCAP letos přišla s novým žebříčkem hodnocení, dle kterého je mnohem obtížnější získat nejvyšší známku. V této náročnější soutěži je 208 prvním vozem svého segmentu, který získal 5 hvězdiček, tedy nejlepší hodnocení. Peugeot 208 zaručuje bezpečnost již od základní výbavy (Access), kdy je vůz sériově vybaven prvky příslušenství na nejvyšší úrovni: ABS, ESP, 6 airbagů, úchyty Isofix na zadních sedadlech, tempomat / omezovač rychlosti, kontrolka rozepnutých bezpečnostních pásů na předních sedadlech, teleskopický sloupek řízení, aktivní opěrka nohy, atd. K ochraně posádky přispívá i celá struktura vozu: hliníkový nosník pohlcující náraz, vysokopevnostní a ultravysokopevnostní ocel…
Peugeot 208 je menší zvenku a prostornější uvnitř, je praktický z hlediska každodenního používání, zejména v městském provozu, a přitom nabízí komfort. Další výhodou jeho nové architektury je o 110 kg nižší hmotnost v porovnání s předchozí generací, což má za následek nižší emise CO2 a nízkou spotřebu. Odlehčení snížilo nejen uživatelské náklady, ale přispívá i k bezpečnosti vozu, protože každý uspořený kilogram znamená menší energii, kterou je nutné rozložit.
Výsledek testu Euro NCPA je důkazem vysoké úrovně aktivní i pasivní bezpečnosti vozu 208. Přepracovaná koncepce místa řidiče, která se soustředila na prvky, hrající v oblasti bezpečnosti nejdůležitější roli, nabízí rovněž pohodlnější a bezpečnější řízení. Displej systému promítání informací na čelní sklo je nyní blíž k očím, což snižuje dobu, po kterou musí řidič spustit silnici z očí. Volant, který je díky nižší hmotnosti vozu menší, zlepšuje dynamiku a řidiči nabízí i přesnost při řízení.